با هدف خدمات رسانی در مواقع بحران؛
فرماندار شهرستان مارگون گفت: دستگاه‌های عضو ستاد مدیرت بحران این شهرستان آماده خدمت رسانی به مردم هستند.
کد خبر: ۱۰۸۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳ 03 January 2023
آماده باش دستگاه‌های خدمات رسان در شهرستان مارگون

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، با توجه به هشدار‌های هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در روز‌های آینده  و پیشگیری از خسارات احتمالی ستاد مدیرت بحران شهرستان مارگون تشکیل جلسه داد.

فرماندار شهرستان مارگون گفت: با توجه به گستردگی و پراکندگی روستا‌های این شهرستان مدیران و بخشداران برای پیشگیری از خطرات و خسارات احتمالی با برگزاری جلسات و ارسال پیامک به دهیاران هشدار‌های لازم را به مردم اطلاع رسانی کنند.

مختار اندرخور افزود: مردم در روز‌های بارانی و بارش برف ضمن رعایت نکات ایمنی از سفر‌های غیر ضروری و صعود به ارتفاعات خودداری و در شبانه روز هرگونه مشکل را به ستاد مدیرت بحران فرمانداری شهرستان اطلاع رسانی کنند.

در این جلسه لایه روبی جداول و معابر عمومی در شهر و روستاها، آماده باش کامل و صد در صدی ادارات و نیرو‌های خدمات رسان از جمله اداره آب و فاضلاب و اداره برق و اداره گاز، استقرار شبنه روزی ماشین آلات را هسازی از جمله لودر و برف روب در جاده‌های مواصلاتی و برفگیر، پاکسازی دهانه پل‌ها و مسیر‌های مناطق روستایی، اطلاع‌رسانی به کشاورزان و باغداران برای جلوگیری از سرمازدگی محصولات و درختان کشاورزی و آمادگی نیرو‌ها برای مقابله با بحران‌ها و اتفاقات ناگوار در طول سه ماهه زمستان تصویب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار