نماینده مردم لارستان در مجلس گفت: اگر می‌خواهید عدالت را اجرا کنید باید جای حقوق کارمندان و کارگران زحمتکش را با مدیران نجومی‌بگیر عوض کنید تا ببینید چقدر در مسئولیت خود باقی می‌مانند
کد خبر: ۱۰۸۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰ 02 January 2023

تابناک فارس به نقل از خانه ملت: حسین حسین زاده در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به دولت با بیان اینکه کمی از بودجه‌ای که برای رفع عطش خود از قدرت کنار گذاشته‌اید برای غیزانیه بگذارید، گفت: آنها در بستر مرگ زندگی می‌کنند، همچنین لازم است به بیمه سرمازدگی، استمهال وام کشاورزی و عرضه نهاده‌های دامی به دامداران با توجه به ارزانی قیمت گوشت، توجه شود.
نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس در ادامه در تذکری به وزیر صنعت عنوان کرد: پراید 20 میلیونی به 250 میلیون رسیده است. اگر نمی‌توانید آن را تولید کنید ساخت خودرو را به سپاه بدهید که هم می‌دانند و هم می توانند.
وی ادامه داد: اگر می‌خواهید عدالت را اجرا کنید باید جای حقوق کارمندان و کارگران زحمتکش را با مدیران نجومی‌بگیر عوض کنید تا ببینید چقدر در مسئولیت خود باقی می‌مانند.
این عضو مجمع نمایندگان استان فارس در پایان خطاب به وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: هر چه سریعتر به موضوع رتبه‌بندی و تعیین تکلیف موضوع مهرآفرینان بپردازید و رئیس جمهور نیز لازم است منطقه بیرم را بیش از پیش دریابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار