تابناک هرمزگان// با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان هرمزگان سارقان بعنف طلا و جواهرات تحت پوشش مأمور طی عملیاتی ضربتی دستگیرو از مخفیگاه آنان 6کیلوگرم طلای مسروقه کشف شد.
کد خبر: ۱۰۸۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳ 25 December 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان//  سردار"غلامرضا جعفری"فرمانده انتظامی استان بيان داشت: در پي وقوع يک فقره سرقت به عنف طلاجات تحت پوشش مأمور درشهرستان لارستان و متواری شدن سارقان به استان هرمزگان، پیگیری موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پليس آگاهي با انجام اقدامات فني و پليسي هويت اعضای باند 4 نفره سارقان مسلح سابقه دار را شناسايي و متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
سردار جعفری اظهار داشت: اعضای این باند که تحت پیگرد قضائی قرار داشتند دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت های مسلحانه و بعنف، قتل، آدم ربایی، شرارت، اخلال در نظم عمومی، کلاهبرداری، حمل و نگهداری سنگین مواد مخدر و ... می باشند.
فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 6 کیلو و 500 گرم طلاجات مسروقه متعلق به مال باخته، یک قبضه سلاح برنو غیرمجاز، یک قبصه اسلحه ساچمه زنی غیرمجاز، 4 دستگاه بی سیم دستی آماده به کار، البسه نظامی، یک دستگاه تلفن ماهواره ای، 60 عددفشنگ جنگی کلاش، 62 عددفشنگ برنو، 55 فشنگ ساچمه زنی، 4 دستگاه دوربین دید در شب کشف و 4 دستگاه خودروی سواری متعلق به این باند نیز توقیف شد.
این مقام ارشد انتظامی استان اذعان داشت: متهمان به پليس آگاهي استان انتقال که در بازجویی های اولیه پس از مواجه با دلايل و مستندات متقن و قوي به جرم ارتکابی اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائي معرفي و از آن طریق روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از عموم شهروندان و مردم قدرشناس استان خواست جهت پيشگيري از وقوع سرقت نسبت به تقويت حفاظت فيزيکي منازل و استفاده از دوربين مداربسته و دزدگير توجه و جدیت لازم داشته باشند و در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک از طریق سامانه فوریت های پلیسی 110 گزارش نمایند.

انتها یپام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار