مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: 46 مدافع سلامت استان مرکزی از محل درآمد موقوفات استان به کربلای معلی اعزام شدند.
کد خبر: ۱۰۸۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱ 24 December 2022

 به گزارش تابناک مرکزی نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف حجت‌الاسلام عبدالله واحدی در مراسم اعزام کادر درمان استان مرکزی به کربلای معلی از محل موقوفات استان، اظهار داشت: کادر درمانی استان در طول موج کرونا متحمل زحمات زیادی شدند و در سطح بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت تلاش کردند که به اعتقاد من امام حسین (ع) پاداش خوبی را به این عزیزان عنایت داشته باشند.

وی بیان داشت: از شهرستان های ساوه،دلیجان،محلات،خمین،شازند،تفرش،آشتیان،فرمهین و خنداب در این سفر دعوت شدند. اگر چه تمامی پرسنل زحمت‌کش و خدوم بهداشت و سلامت در سطح استان مرکزی بی‌نظیر هستند. وی با اعلام اینکه کادر بهداشت و درمان استان مرکزی طی ایام کرونایی تلاش بسیاری کردند که جای تقدیر دارد، تصریح کرد: باید از واقفان خیراندیش نیز تقدیر کرد که مال‌شان را در راه گسترش فرهنگ زیارت و معنویت وقف کردند. حجت الاسلام واحدی خاطرنشان کرد: برخی از واقفان هستند که اموال خود را وقف می‌کنند تا در مسیر زیارت اباعبدالله الحسین (ع) هزینه شود؛ بر همین اساس با هماهنگی‌هایی که با دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی صورت گرفت، مقرر شد که زحمت کشان کادر بهداشت و درمان را به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان معرفی کنند تا شاهد اعزام این عزیزان به این سفر معنوی باشیم. وی تصریح کرد: 46نفر از کادر بهداشت و درمان استان مرکزی در قالب یک کاروان 2 دی ماه به مدت 12 روز به این سفر معنوی اعزام شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار