مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: درگیر کردن مردم در بحث موقوفات و سپردن موقوفات به آن ها ثمرات ارزشمندی دارد.
کد خبر: ۱۰۸۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴ 13 December 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه محمد صالحی در همایش منطقه‌ای یکروزه هیأت امنای موقوفات و رؤسای ادارات اجرایی با حضور امنای موقوفات غرب کشور که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: در این ایام دشوار که شرق و غرب جهان علیه جمهوری اسلامی ایران سخنانی گفتند باید اعلام کنیم نظام مقدس جمهوری اسلامی پا برجاست و همچنان ایستاده است.

وی با اشاره به کشته سازی‌های معاندین، افزود: آن‌ها کشته سازی می‌کنند و فوت افراد مختلف را به کشته سازی نسبت می‌دهند این در حالیست که برای این نظام خون‌های بسیار و شهدای بسیاری تقدیم کرده ایم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به ارزش و اعتبار جمهوری اسلامی در جهان، تصریح کرد: آنچه امروز آشکار است قدرت و اهمیت نظام می‌باشد که در شرق و غرب عالم شاهد سخنانی درباره جمهوری اسلامی هستیم و باید تعجب کرد که چگونه افرادی در داخل این موارد را نادیده می‌گیرند.

وی در خصوص امنا و موقوفات گفت: پس از حضور حاج آقا خاموشی در سازمان اوقاف و امور خیریه برنامه‌های مفصلی ایجاد شد و پیشرفت‌های خوبی در سازمان اوقاف داشتیم، یکسری برنامه‌ها تحولی است که یکی از این نقاط تحولی بدون تردید سپردن اداره امور موقوفات به امنا است و مردم موقوفات را اداره می‌کنند.

وی گفت: امین متوقف بر ساعات اداری و کاغذ بازی اداری نیست و ما در استان کرمانشاه ثمره حضور امنا را دیدیم و بحث امنا را به جد پیگیری می‌کنند، سپردن موقافات به مردم ثمرات ارزشمندی دارد.

صالحی تاکید کرد: بسیاری از موقوفات با کمک امنا آزاد شد بسیاری را که کشف نکرده بودیم آقایان ورود می‌کنند شناسایی کرده و به ما معرفی می‌کنند، پرونده تشکیل و همه آن‌ها ثمره حضور مردم است در اداره امور موقوفات که برنامه بسیار مهم سازمان اوقاف بود و در همین راستا امروز چهارمین همایش در استان‌ها تشکیل شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار