مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تأکید بر اینکه می‌توان هوشمندسازی شبکه آبرسانی در اسدآباد را به عنوان پایلوت قرار داد، از کارشناسان آب در اسدآباد خواست با یک بازنگری مشکل توزیع آب را حل کنند.
کد خبر: ۱۰۷۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶ 10 October 2015

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تأکید بر اینکه می‌توان هوشمندسازی شبکه آبرسانی در اسدآباد را به عنوان پایلوت قرار داد، از کارشناسان آب در اسدآباد خواست با یک بازنگری مشکل توزیع آب را حل کنند.

به گزارش فارس، حمیدرضا جانباز در نشست بررسی مشکلات آب اسدآباد با تأکید بر اینکه در این نشست تصمیماتی اتخاذ می‌شود که قابل پیگیری است، اظهار کرد: بر اساس دستور رئیس جمهور در همایش ملی روستا تا پایان سال مالی 94 تکمیل مجتمع‌های آبرسانی روستاها انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه متوسط شاخص اعتبارات در شهرستان اسدآباد پائین‌تر است، اعتبار مناسبی به بخش روستایی تزریق خواهیم کرد تا مجتمع‌های النجه، گنجه، چنارعلیا و جنت‌آباد تکمیل شود.‌

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه نحوه انتقال آب به شهر نیاز به بازنگری دارد، گفت: بر اساس بازدیدی که داشتیم، چاه‌های تأمین آب این شهر هر کدام مستقیم پرت ایجاد می‌کنند تا آب را به اولین مخزن برسانند در صورتی که اگر یک بازنگری روی نحوه انتقال آب انجام شود، آب با بازدهی مناسب به مخزن خواهد رسید.

وی سرانه تولید آب شهر اسدآباد را مناسب دانست و گفت: این شهر بیشتر در زمینه توزیع آب دارای مشکل است که باید در یک بازنگری این مشکل را رفع کند.

جانباز ادامه داد: در این بازنگری خطوط اصلی، جانمایی مخازن و نحوه توزیع آب بررسی خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید با هوشمندسازی شبکه آبرسانی در اسدآباد آن را به عنوان پایلوت انتخاب کرد، خاطرنشان کرد: در زمینه هوشمندسازی اعتبارات خوبی را در اختیار شرکت خدمات‌رسان قرار خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: طی یک ارتباط تنگاتنگ با شرکت‌های خارجی سرمایه‌گذاری مشترک را روی هوشمندسازی شبکه آبرسانی خواهیم داشت.

وی بر مطالعه جانمایی چاه جدید در اسدآباد تأکید کرد و گفت: تا قبل از دی ماه خلاصه‌ای از بازنگری شبکه آبرسانی را تنظیم و طی یک جلسه آن را ارائه دهید.

جانباز گفت: اینکه مردم در شب قطعی آب دارند یک واقعیت توزیع نامناسب است که با وجود همه تلاش‌ها منجر به نتیجه مطلوب نشده است.

وی با نارضایتی از تبصره 3 شهر اسدآباد، گفت: نماینده مردم در مجلس و فرماندار شهرستان این موضوع را با شورای شهر و شهرداری مطرح و حل و فصل کرده و در اجرای پروژه واگذاری انشعابات فاضلاب سرعت دهند تا یکبار برای همیشه معضل حفاری و انشعاب غیر مجاز را حل کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار