فرماندار بهار تاکید کرد:
فرماندار بهار بر ضرورت شناسایی حلقه های مفقوده در فرایند تولید تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۷۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷ 14 November 2022

به گزارش تابناک همدان، روح اله نباتی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بهار اظهار داشت: با شناسایی ظرفیت ها، می توانیم سرمایه‌گذاران را به سوی آن ها سوق دهیم.

وی با تاکید بر شناسایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری گفت: شهرستان بهار دارای پتانسیل بالایی در حوزه‌های مختلف است که با شناسایی ظرفیت ها، می توانیم سرمایه‌گذاران را به سوی آن ها سوق دهیم.

 نباتی اضافه کرد: دستگاه های اجرایی بر ثبت اشتغال در سامانه رصد اهتمام ورزند زیرا رقم اعلام شده، عدد حداقلی است که باید محقق شود.

♦️وی تصریح کرد: در کنار ارائه تسهیلات دولتی، خود مردم باید مولد باشند و ما موظف به تغییر روند هستیم و استفاده از فکر و ظرفیت های اقتصادی و تکمیل زنجیره ی تولید از راهکارهای برون رفت از وابستگی مردم به تسهیلات دولتی است.

فرماندار بهار اظهار داشت: حلقه های مفقوده در فرایند تولید شناسایی شود تا بتوانیم سرمایه گذاری و در نهایت اشتغال خوب ایجاد نماییم.

وی افزود: دو روستا در شهرستان به صورت پایلوت به عنوان کانون اشتغال از سوی دستگاه های اجرایی به فرمانداری معرفی تا پس از پالایش و رتبه بندی به استان اعلام شود.

نباتی بیان داشت: دستگاه های اجرایی پیش بینی خود را در خصوص ظرفیت های اشتغال در آینده به دبیر کارگروه ارائه نمایند تا در قالب سند چشم انداز ۱۰ سال تدوین شود و به عنوان مسیری برای رسیدن به هدف تعیین گردد.

وی بر همکاری شهرداری ها برای ایجاد بازارچه تاکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت موجود در شهرستان و تنوع محصولات بازارچه محصولات کشاورزی ایجاد می شود که شهرداری ها برای تخصیص زمین برای این منظور همکاری نمایند.

در ادمه این مراسم سید مجتبی حسینی مدیرکل هماهنگی اقتصادی استانداری همدان از زحمات فرماندار بهار تقدیر و پیشنهاد داد شهرستان بهار برای جذب سرمایه گذار، طرح های تولیدی و گردشگری را به صورت آماده داشته باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار