دعوت کمال الدین پیرموذن از همکاران نماینده اش
پیرموذن با ابراز تاسف از اینکه نمايندگان وابسته به جبهه پايداري اشعار مي دارند روز يكشنبه آبستراكسيون خواهيم كرد و مجلس را ترك خواهيم گفت: این کار جفا به ملت است و بي ترديد سناریویی از پيش تنظيم شده است که از خارج از مجلس هدایت می شود.
کد خبر: ۱۰۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸ 07 October 2015

کمال الدین پیرموذن گفت: نمايندگان ملت بجد بايستي نگاه خود به برجام را براساس فراجناحي و منافع ملي تغيير داده و يكشنبه هفته برجام را با نگاه فراجناحی و با الویت منافع ملی تصویب کنیدآتي درجهت تصويب طرح ذيربط آن و اجرايي كردن برجام اهتمام مجدانه بعمل آورند.

به گزارش تابناک اردبیل، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر قلب ما براي اسلام و ايران مي تپد و آرزوي تحقق آرمانهاي انقلاب اسلامي ايران وتحقق حماسه اقتصادي داريم و از آثار و چهره كريه فقردرجامعه ناراحت هستيم و درفكرملت و خيل جمعيت بيكاران جوان هموطن هستيم، پس شایسته است همگي در تصويب طرح برجام ياردولت و ملت باشيم.

پیرموذن با ابراز تاسف از اینکه نمايندگان وابسته به جبهه پايداري اشعار مي دارند روز يكشنبه آبستراكسيون خواهيم كرد و مجلس را ترك خواهيم گفت: این کار جفا به ملت است و اينكه سخنگوي كمسيون ويژه برجام كه يار جليلي است ازحالا حتي تعداد اوراق كزارش سياه كمسيون برجام را هم اعلام مي دارد بي ترديد سناریویی از پيش تنظيم شده است که از خارج از مجلس هدایت می شود و هم اينكه نشان مي دهد مانع تراشي ها و بهانه جويي هاي جريان خاص تندرو برعليه برجام و دولت و دام گستريهاي آنان پاياني ندارد.

پیرموذن در پایان تصریح کرد: وكلاي ملت نيك مي دانند هرقدرتحريم و تشديد آن استمرار يابد و برجام اجرايي نشود خسران و ضررفراواني بمنافع ملك و ملت مي رسد. ملت وكشور درفشار است اميدوارم بلطف حق هفته آتي برجام در مجلس به فرجام رسد انشالله

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۶
همین ها با عدم سیاست درست وبی تدبیری موجب نابودی اقتصاد کشور وگرانی وفشار زندگی مردم شدندوموجب خشنودی دشمنان ایران واسلام شدند دیگر جایگاهی بین مردم ندارند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار