جشنواره امتنان هر ساله با هدف تجلیل از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه و به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در دو مرحله استانی و ملی برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۰۷۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ 03 November 2022

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: فرایند ثبت نام سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی باقری افزود: ثبت‌نام سی و چهارمین جشنواره امتنان از کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه مازندران به مدت بیست روز از ۱۰ آبان شروع شد و تا اول آذرماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه این اداره کل همگام با سراسر کشور اقدام به شناسایی و معرفی کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان مازندران کرده است اذعان کرد: تمام کارفرمایان واحدهای صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام کارگران و گروه های کار نمونه در سامانه امتنان اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره امتنان هر ساله با هدف تجلیل از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه و به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش در دو مرحله استانی و ملی برگزار می‌شود.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان مازندران گفت:تمام کارگران، گروه های کار و بنگاه های اقتصادی استان از بخش های مختلف اقتصادی ( صنعت، کشاورزی و خدمات ) می‌توانند نسبت به ثبت‌نام از طریق پورتال جشنواره امتنان به نشانی http// emtenan.mcls.gov.ir اقدام کنند.

باقری افزود: انتخاب و معرفی کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه هر ساله در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، نیمه نهایی در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح کشور صورت می‌پذیرد که برگزیدگان در مراسمی تحت عنوان جشنواره امتنان در استان ها و در سطح کشور تجلیل می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار