رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس خبر داد
تابناک هرمزگان// رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس گفت: در شش ماهه اول سال جاری در تعمیرگاه سازمان مدیریت پسماند، ۹۵۱ مورد تعمیر و سرویس ماشین آلات سنگین انجام شده است.
کد خبر: ۱۰۷۵۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸ 02 November 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان، حمید جمالی با اعلام این خبر عنوان کرد: سازمان مدیریت پسماند به عنوان متولی ماشین آلات سنگین شهرداری در راستای حفظ و نگهداری از آنها، روزانه در تعمیرگاه با بهره گیری از تعمیرکاران باتجربه سازمان، وظیفه سرویس و تعمیر ماشین آلات را برعهده دارد.
حمید جمالی ادامه داد: ماشین آلاتی که در حین کار دچار مشکل میشوند پس از ورود به تعمیرگاه و عیب یابی آنها اگر فقط نیازمند سرویس باشند تعمیرکاران به سرعت دست به کار شده تا ماشین آلات مجدد به فعالیت خود برای خدمات رسانی به شهر و شهروندان ادامه دهند.
وی افزود: ماشین آلاتی که به دلیل مشکلات فنی نیاز به قطعات و تعمیرات دارند نیز پس از تهیه قطعه مورد نظر تعمیر شده و فعالیت خود را از سر می گیرند.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس، گفت: در شش ماهه اول سال جاری ۱۷ میلیارد ریال هزینه صرف سرویس و تعمیر ماشین آلات شده است.
این مقام مسئول در بیان برخی ماشین آلات که به دلیل عدم وجود یا قیمت بالای قطعات، تعمیرات آنها به تعویق افتاده است، خاطر نشان کرد: یکی از اصلی ترین موارد در مدیریت شهری شهرداری ها وجود ماشین آلات جهت ارائه خدمات شهری به شهروندان است، که سعی ما بر این بوده در حد توان قطعات مورد نیاز را تهیه کنیم و این ماشین آلات نیز به چرخه فعالیت بازگردند.
وی عنوان کرد: ماشین ها علاوه بر انجام فعالیت های خدماتی شهرداری، طی قرارداد با بخش های خصوصی در اختیار آنها نیز قرار میگیرند و از این رو منبع درآمدی برای سازمان هستند.
جمالی با اشاره به ماشین آلات موجود در سازمان، بیان داشت: لودر، گریدر، بیل مکانیکی، مینی لودر، بیل بکهو، کامیون، بنز کمپرسی،تانکر بنز، خاور، جرثقیل، واتر جت، تراکتور و ... از ماشین های سنگین سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندرعباس است‌.
وی همچنین در تشریح اقدامات تعمیرکاران تعمیرگاه سازمان مدیریت پسماند، افزود: آپاراتی، سرویسکاری، آهنگری، باطریسازی، دیزل سنگین، دیزل سبک، کولرسازی و صافکاری از جمله اقداماتی است که در تعمیرگاه این سازمان صورت می گیرد‌.

انتهای پیام//

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار