سرپرست معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان يزد از دستگيري يک شياد و رمال که روزانه بيش از 250 مراجعه کننده حضوري و تلفني داشت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳ 05 March 2015
به گزارش تابناک یزد، سرهنگ "کاظم کفاش پناه" بيان کرد: با توجه به دريافت خبري در خصوص اينکه خانمي به هويت "ن.الف" 33 ساله اقدام به رمالي و فالگيري و ترويج فرهنگ خرافات در بين شهروندان کرده است بررسي اين موضوع در دستور کار ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان يزد قرار گرفت.
وي ضمن اشاره به انجام هماهنگي قضائي يادآور شد: عوامل پليس اطلاعات پس از انجام تحقيقات لازم و کسب اطمينان از صحت و سقم موضوع، متهمه را هنگام ارتکاب جرم دستگير و به اداره پليس منتقل کردند.
کفاش پناه با بيان اينکه خانم"ن.الف" در بازجويي انجام شده به جرم خود اعتراف کرد يادآور شد: متهمه به فالگيري ، رمالي، باطل کردن طلسم، روزانه براي 50 تن از افراد ساده لوح و همچنين انجام فال تلفني در هر روز براي 200 نفر از شهروندان اعتراف کرد.
وي افزود: در بازرسي از مخفيگاه اين شخص تعداد زيادي اوراق دست نويس جهت طلسم و يک جلد دفترچه حاوي مطالب دعا جهت رمالي کشف شد.
سرهنگ کفاش پناه تصريح کرد: متهمه به جرم اغفال و انحراف مردم، کسب درآمد از طريق نامشروع، ايجاد اختلاف در بين خانواده ها و همچنين ترويج خرافات و کلاهبرداري به دادسرا معرفي شد.
به گزارش پايگاه خبري پليس، سرپرست معاونت اجتماعي انتظامي استان يزد در پايان، خطاب به شهرونداني كه به اميد حل مشكلات زندگي خود به افراد رمال و دعانويس مراجعه مي كنند گفت: متاسفانه با وجود اعلام هشدارها و توصيه هاي فراوان در اين خصوص باز شاهد مراجعه برخي از شهروندان به اين گونه افراد هستيم كه نه تنها مشكلاتشان حل نشده بلكه تاوان سخت و شومي را در اين خصوص پرداخت كرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار