بسته ویژه خبرهای پلیس استان
دراستان ایلام نیز پلیس دارای نقشی تعیین کننده درکاهش ناهنجاریها وبرخورد با ناملایمات اجتماعی بوده وما برآنیم دراین بسته اخبار پلیس استان را به مخاطبین خود تقدیم نماییم
کد خبر: ۱۰۷۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴ 07 October 2015
به گزارش تابناک ایلام،.پلیس مظهر امنیت وآرامش برای هرجامعه ای است وهمواره دارای نقش بسیارپررنگی در مداخلات اجتماعی وبرخورد باناهنجاری هاست ،هرچقدرپلیس مقتدر باشد به فراخور آن شاهد جامعه ای امن تر بوده و مردم بااحساس آسایش وامنیت روانی واجتماعی  به زندگی خود ادامه می دهند.دراستان ایلام نیز پلیس دارای نقشی تعیین کننده درکاهش ناهنجاریها وبرخورد با ناملایمات اجتماعی بوده وما برآنیم دراین بسته اخبار پلیس استان را به مخاطبین خود تقدیم نماییم
دراین بسته خبری می خوانیم:
خدمتگذاري زائران حسيني ، توفيقي مضاعف براي نيروي انتظامي

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام نيروي انتظامي را مردمي ترين تشکيلات امنيتي در کشور خواند و گفت: خدمتگذاري به زائران عتبات عاليات براي مجموعه انتظامي استان ايلام توفيقي مضاعف بوجود آورده است .
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، آيت الله "محمد نقي لطفي" در ديدار با فرماندهان و مسئولان انتظامي و مرزباني اين استان اظهار داشت: نيروي انتظامي کارآمدترين نهاد در برقراري امنيت است .
وي اظهار داشت: امنيت پايداري که امروز در استان ايلام وجود دارد ، مرهون حضور مقتدرانه نيروي انتظامي است .
امام جمعه ايلام خاطر نشان کرد: نيروي انتظامي ، مردمي ترين تشکيلات امنيتي کشور است و مردم با اعتمادي که به اين نيرو دارند ، قدردان زحمات شما عزيزان هستند .
نماينده ولي فقيه در استان ايلام ، در ادامه به موضوع اربعين و تردد ميليون ها زائر حسيني از مرز مهران و استان ايلام اشاره کرد و گفت: توفيق مضاعفي که امروز براي نيروي انتظامي در استان حاصل شده است ، خدمتگذاري به صدها هزار زائر عتبات عاليات در طول سال و ميليون ها زائر حسيني در ايام اربعين است .
وي تصريح کرد: استان ايلام با وجود 430 کيلومتر مرز مشترک با کشور بحران زده عراق از امن ترين مسيرها براي سفر عتبات عاليات است .
حجت السلام و المسلمين" لطفي" با تأکيد بر اينکه بخش اعظمي از خدمات رساني به زائران عتبات عاليات در استان ايلام بر دوش نيروي انتظامي است ، گفت: با وجود کمبود در زيرساخت هاي استان ، اما تلاش نيروي انتظامي در تأمين نظم و امنيت قابل تقدير است .

مسابقه دوچرخه سواري ويژه همياران پليس

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان ايلام گفت: مسابقه دوچرخه سواري ويژه همياران پليس اجراء شد.
به گزارش پايگاه خبري پليس سرهنگ" نوراله خادم" افزود: در اجراي برنامه هاي ابلاغي پليس راهور در هفته ناجا مسابقه دوچرخه سواري ويژه فرزندان ذکور کارکنان ناجا در سطح استان با حضور همياران پليس برگزار شد.
وي گفت: اين مسابقه در رده سني 7تا 10 ساله راس ساعت 1500 در پارک کوثر برگزار و به 20 نفر از شرکت کنندگان هدايايي اهداء شد.
خادم عنوان کرد:هدف از برگزاري اين مسابقه همدلي و آشنايي بيشتر فرزندان کارکنان با يکديگر بود.

صدور کارت ضابطين در آينده نزديک
مدير کل دادگستري استان ايلام با اشاره به اينکه کارت هاي ويژه ضابطين در آينده نزديک صادر مي شود ،گفت: عمل به قانون جامعه را در مسير قانون پذيري سوق مي دهد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، "فارس نوري" در نشست علمي تخصصي دستگاه قضايي و نيروي انتظامي اظهار داشت: نيروي انتظامي با تبعيت از فرامين مقام معظم رهبري در راستاي حفظ دستاوردهاي انقلاب و پاسداري از ارزش ها تلاش مضاعف داشته و اقدامات خوبي نيز انجام داده است .
وي ، آرامش جامعه را منوط به عملکرد پليس و دستگاه قضايي دانست و گفت: رعايت قانون توسط اين دو نهاد باعث مي شود که قانون مداري در جامعه تسري پيدا کند .
اين مقام مسئول با اشاره به تصويب قانون آيين دادرسي کيفري که در تيرماه 1394 اجرايي گرديد، گفت: تغييرات جديدي که در اين قانون آمده است نيازمند مطالعه دقيق و برگزاري کلاس هاي آموزشي براي ضابطان دادگستري است .
وي با اشاره به تصويب ماده 30 قانون آيين دادرسي کيفري ،گفت: در آينده نزديک دادستان دادسراي عمومي و انقلاب استان نسبت به صدور کارت ضابطان و برگزاري کلاس هاي آموزشي اقدام مي کنند .

اصناف،خواستگاه تحقق امنيت اجتماعي در جامعه محسوب مي شود

فرمانده انتظامي استان "ايلام" از اصناف به عنوان بازوان توانمند پليس در اجراي طرح هاي امنيت اجتماعي نام برد که خواستگاه امنيت در جامعه هستند.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سردار "علي دولتي" در همايش پليس، امنيت و اصناف، گفت:پليس به دنبال پاسخگويي مناسب به نيازها و مطالبات مردم است وبازاريان به عنوان خواستگاه تحقق امنيت اجتماعي پايدار از اولويت هاي پليس در اين زمينه هستند.
وي سهم اصناف را در کاهش پيشگيري از جرايم بسيار بالا دانست و گفت:اصناف به عنوان قلب تپنده جامعه ،بازوي توانمند پليس در اجراي طرح هاي امنيت اجتماعي محسوب مي شوند.
فرمانده انتظامي استان ايلام تصريح کرد:همراهي و تعامل اتحاديه ها و مجامع امور صنفي علاوه بر تاثير گذاشتن بر قشر عظيمي از جامعه بار انتظامي و قضايي را در جامعه کاهش دهد .
اين مقام مسئول از سازمان پليس به عنوان خدمتگزار جامعه نام برد و گفت:هدف اصلي نيروي انتظامي کسب رضايت مندي مردم و پاسخگويي مناسب به نيازهاي آنان است.
وي با اشاره به اينکه بهترين منبع سنجش عملکرد پليس نظرات و ديدگاه هاي مردم است و گفت:اعتماد مردم به پليس نتيجه رويکرد جامعه محوري پليس و قضاوت عادلانه آن در خصوص عملکرد پليس است.

تاجرجاعل دردام پلیس
تاجر جعل اسناد و مدارک در بازارچه مرزي مهران که بيش از 24 ميليارد ريال فرار مالياتي داشت با هوشياري کارآگاهان پليس ايلام دستگير شد.
به گزارش تابناک ایلام، سردار "علي دولتي " در تشريح اين خبر اظهارداشت: در راستاي مبارزه با مفاسد اقتصادي، برخورد با مجرماني که با سوء استفاده از فضاي امن کسب و کار در مرزهاي کشور با طمع ورزي موجبات تضييع حقوق بيت المال را فراهم مي کنند، در دستور کار پليس قرار دارد.
وي ادامه داد: پليس آگاهي استان ايلام از طريق منابع اطلاعاتي از فعاليت فردي با هويت جعلي تحت عنوان تاجر در بازارچه مرزي مهران مطلع شدند.
اين مقام انتظامي ادامه داد: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات نامحسوس، پس از شناسايي فرد مورد نظر، وي را دستگير کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار