بزرگترین مجموعه تنیس خاکی غرب کشور با حضور «اسماعیل احمدی»، مشاور وزیر ورزش و جوانان امروز، سه شنبه در دهکده المپیک شهرستان کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۷۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴ 26 October 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در آیین افتتاح این طرح اظهار کرد: این مجموعه بزرگ در یک هکتار و با سرمایه گذاری ۴۵ میلیارد ریالی بخش خصوصی احداث شده است.

«صابر رحیمی» افزود: این مجموعه بزرگ و زیبا که در دهکده المپیک کرمانشاه واقع شده دارای هشت کورت زمین خاکی است که ۶ کورت آن مربوط به آقایان و ۲ کورت آن نیز متعلق به بانوان است.

بزرگترین مجموعه تنیس غرب کشور در کرمانشاه به بهره‌برداری رسید

وی اضافه کرد: این مجموعه که قرار است در قالب آکادمی تنیس فعالیت داشته باشد دارای بخش اداری، کافی شاپ، جاده تندستی و سلامت، سالن بدنسازی و فضای سبز است که یک زمین والیبال ساحلی نیز به این مجموعه افزوده خواهد شد.

مجموعه تنیس خاکی ۱۵ خرداد کرمانشاه افتتاح شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: علاوه بر این امروز با حضور مشاور وزیر ورزش و جوانان مجموعه تنیس خاکی ۱۵ خرداد این شهر نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

بزرگترین مجموعه تنیس غرب کشور در کرمانشاه به بهره‌برداری رسید

رحیمی ادامه داد: برای احداث این مجموعه نیز که در زمینی به مساحت هزار و ۶۰۰ متر مربع احداث شده است و دارای ۲ زمین تنیس از نوع خاکی است ۱۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است.

نخستین مجموعه رشته پدل غرب کشور افتتاح شد

وی اضافه کرد: به همین مناسبت مجموعه ورزشی رشته پدل کرمانشاه نیز امروز در این شهر افتتاح و بهره برداری از آن آغاز شد.

بزرگترین مجموعه تنیس غرب کشور در کرمانشاه به بهره‌برداری رسید

رحیمی افزود: برای احداث این مجموعه نیز که با سرمایه گذاری بخش خصوصی و تعدادی از دانش آموزختگان رشته‌های تربیت بدنی احداث شده در مجموع ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی یادآور شد: مجموعه ورزشی پدل کرمانشاه دومین مجموعه پس از تهران در کشور و نخستین مجموعه از این نوع در غرب کشور است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه افزایش تعداد زمین‌های رشته تنیس منجر به افزایش تعداد ورزشکاران و توسعه بیش از پیش این رشته در استان خواهد شد، گفت: با توجه به زیرساخت‌های بسیار خوبی که در استان ایجاد شده است درخواست میزبانی مسابقات کشوری و مسابقات بین المللی هم برای استان مطرح شده است.

بزرگترین مجموعه تنیس غرب کشور در کرمانشاه به بهره‌برداری رسید

به گزارش ایرنا، در حاشیه این افتتاح‌ها از نخستین زمین فوتبال ساحلی و زورخانه در دست احداث مجموعه ورزش ۱۵ خرداد کرمانشاه نیز بازدید شد.

به گزارش ایرنا، هم اکنون ۵۵۰ ورزشکار سازمان یافته در رشته تنیس فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۲۰۰ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

در استان کرمانشاه هم اکنون بیش از ۱۳۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۴۸ هیات ورزشی فعالیت می‌کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار