در این طرح از کودکان خواسته‌شده که اسباب‌بازی‌های دسته دوم و قابل‌استفاده‌ی خود را به چادرهایی که در سطح شهرستان‌ها بر پا می‌شود اهدا کنند تا در طرح کاروان‌های نیکوکاری به کودکان روستایی در روستاهای محروم اهداء شود.
کد خبر: ۱۰۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۱ 07 October 2015

معاون امور جوانان هلال‌احمر ایلام، از اجرای ویژه‌برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر استان به مناسبت هفته‌ی ملی کودک خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام ،«علی‌اصغر علی‌اکبری» بااعلام این خبر اظهار کرد: طرح دست‌های مهربان، مانور زلزله و ایمنی،ایستگاه نقاشی با موضوعات صلح، دوستی،کمک به همنوع و سایر موارد مرتبط با اهداف جمعیت هلال‌احمر، آشنا کردن کودکان با وظایف امدادی جمعیت هلال‌احمر از مهم‌ترین برنامه هفته ملی کودک در استان بوده که اجرا خواهد شد.

وی بابیان اینکه کودکان از محل وسایل امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان آشنا خواهند شد، افزود: این برنامه‌ها از 15 تا 24 مهرماه در کلیه‌ی شهرستان‌ها توسط شعب جمعیت با همکاری ادارات بهزیستی و آموزش‌وپرورش در مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها تحت پوشش کانون غنچه‌های هلال اجرا می‌شود.

علی‌اکبری ادامه داد: در این طرح از کودکان خواسته‌شده که اسباب‌بازی‌های دسته دوم و قابل‌استفاده‌ی خود را به چادرهایی که در سطح شهرستان‌ها بر پا می‌شود اهدا کنند تا در طرح کاروان‌های نیکوکاری به کودکان روستایی در روستاهای محروم اهداء شود.

معاون امور جوانان هلال‌احمر ایلام خاطرنشان کرد: با اهداء وسایل بازی‌های دسته دوم به کودکان محرم روحیه‌ی کمک به همنوع در بین کودکان نهادینه شود.

وی اضافه کرد: با همکاری میراث فرهنگی در موزهای استان در این مدت فضای دوست‌دار کودک بر پا می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار