مدیرکل آموزش و پرورش ایلام گفت :مدیرکل آموزش و پرورش ایلام از کمک ۲۰ میلیارد ریالی استاندار استان به آموزش و پرورش برای صرف در سه حوزه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۲۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 19 October 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛ علی دوریشی  مطرح کرد : استاندار ایلام این مبلغ را برای کمک به سه حوزه ایاب و ذهاب مدارس استثنایی، پژوهش سراهای دانش آموزی و تکمیل چمن های مصنوعی در اختیار آموزش و پرورش قرار می دهد.

وی  گفت : این کمک هزینه پس از اتمام جلسه شورای آموزش و پرورش و بعد از مطرح شدن پاره ای از مشکلات و نیازهای آموزش و پرورش در این نشست، از سوی استاندار ایلام مورد موافقت قرار گرفت.

 درویشی افزود :  باتوجه به اینکه هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس استثنایی بالا و از توان والدین این دانش آموزان خارج است، دولت تمام هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس استثنایی را تقبل می کند.

وی ادامه داد: پنج میلیارد ریال از این مبلغ نیز به پژوهش سراهای دانش آموزی اختصاص می یابد که این هزینه برای تکمیل پروژه های نیمه تمام دانش سراها، برگزاری مسابقات و جشنواره ها، تامین جوایز و اعزام تیم های دانش آموزی به مسابقات خارج استان در نظر گرفته شده است.

درویشی بیان کرد: برای ساخت یا تکمیل چمن های مصنوعی و سالن های ورزشی نیز مبلغ هفت میلیارد ریال از این رقم اختصاص می یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار