یک تیم خدمات دهی به زائران اربعین تا پایان ماه صفر در مرز شلمچه مستقر می‌ماند.
کد خبر: ۱۰۶۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ 20 September 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: ناوگان حمل و نقل جاده‌ای فارس حدود ۴۵۰ اتوبوس دارد که امسال ۸۰ درصد این ظرفیت برای جابه جایی زائران کربلا به کار گرفته شد.
علیرضا راستیار با بیان این که امسال ۶۰ هزار زائر توسط اتوبوس‌های بین شهری فارس به مرز‌های شلمچه و مهران رفتند افزود: ۲ هزار و ۹۱۴ نفر به مرز مهران و بقیه به مرز شلمچه منتقل شدند که تا کنون ۸۴ درصد از آن‌ها به استان بازگشته اند.
وی گفت: از ابتدای سفر راهیان پیاده روی اربعین، ۳ تیم حمل و نقل و راهداری در مرز شلمچه و ۴ تیم در مرز مهران به صورت شبانه روزی به زائران خدمات رسانی کردند که طرح خدمات دهی به زائران اربعین تا پایان شهریور ادامه دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با بیان اینکه دیروز ۲۸ شهریور با موج دیگری از بازگشت زائران رو به رو شدیم ادامه داد: در مدت زمان سفر اربعین، سرویس دهی ویژه، اما محدود از پایانه کاراندیش شیراز به شهر‌های تهران، اصفهان، بندرعباس، کرمان، زاهدان و مشهد برقرار بود.
راستیار گفت: در زمان سفر‌های اربعین، به دلیل ثابت ماندن قیمت بلیت‌های اتوبوس از شیراز به دیگر استان ها، بعضی از زوار دیگر استان‌ها نیز از ناوگان فارس استفاده کردند.
وی تاکید کرد که از اول مهرماه ظرفیت خدمات دهی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای فارس به حالت قبل باز می‌گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار