ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك موضوع را سريعاً با شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند
کد خبر: ۱۰۶۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷ 18 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 27/06/1401 تقدیم حضورتان می گردد .
-------------------------------
دستگیری 7 نفر از اراذل و اوباش در آمل
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری 7 اراذل و اوباش که موجب سلب آسایش شهروندان شده بودند، خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" در این باره گفت: به دنبال تماس شهروندان با پلیس 110 مبنی بر اینکه تعدادی از ارازل و اوباش در یکی از منطقه های شهر آمل اقدام به درگیری و ضرب و جرح با یکدیگر کردند که موجب سلب آسایش عمومی شده است، دستگیری آنان در دستور کار ماموران اطلاعات و یگان امداد قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با شناسايي متهمان و پس از انجام هماهنگي هاي قضائي در اقدامي ضربتي، موفق شدند 7 نفر اوباش را دستگير و جهت بررسی بیشتر به مقر پلیس انتقال دهند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: با تشکیل پرونده در این خصوص، هر 7 متهم دستگیر شده و به دادسرا اعزام شدند.
سرهنگ داداش تباردر پایان گفت: پلیس با پوشش اطلاعاتی کامل و حضور به موقع خود در محل حادثه، به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به ارازل و اوباش و هنجار شکنان را نخواهد داد.
--------------------
دستگيري سارق طلاجات افراد مسن و ناتوان در سوادکوه
فرمانده انتظامی سوادکوه از شناسایی و دستگیری سارق به عنف طلاجات افراد مسن و ناتوان در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبدالله اکبری" در بیان این خبر اظهار داشت: در پی مرجوعه قضائی مبنی بر سرقت به عنف طلاجات از پیرزني توسط فردی ناشناس در سطح شهرستان، بلافاصله مأموران پلیس آگاهی بررسی‌های لازم را جهت شناسايی و دستگیری سارق آغاز کردند.
وی افزود: شاكي در اظهارات اوليه اظهار داشت كه در خيابان در حال تردد به سمت منزل بودم كه فردی ناشناس که خود را دلسوز و خیر معرفی و با این شگرد که مرا فرزند خودتان بدانید و قصد کمک به افراد مسن را دارم، با فریب دادن مبنی بر اینکه حتماً باید جهت کمک، ابتدا باید تست کرونا بدهید و پس از انتقال آنها به مراکز درمانی و به بهانه تست دادن با بیان اینکه در صورت وجود طلا و جواهرات آزمایش کرونا چیزی را نشان نخواهد داد کلیه طلا و جواهرات را بصورت امانت گرفت و سپس اقدام به فرار کرد.
فرمانده انتظامی سوادکوه تصریح کرد: کارآگاهان تحقيقات خود را آغاز و با اقدامات فني و تخصصي موفق شدند سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.
وی با اشاره به اینکه متهم به 12 فقره سرقت طلا و جواهرات افراد مسن و ضعیف اعتراف کرد، گفت: سارق براي سیر مراحل قانونی به مرجع قضائي معرفي شد.
سرهنگ اکبری در پایان تاکید کرد: شهروندان اطمینان خاطر داشته باشند که پلیس قاطعانه در مقابل اخلالگران نظم و امنیت ایستاده است و به هنجار شکنان اجازه نخواهد داد که کوچکترین خدشه‌ای به امنیت و آرامش آنان وارد کنند.
--------------------
دستگیری سارق لوازم خودرو با 6 فقره سرقت در نوشهر
فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر از دستگيري سارق محتويات خودرو با 6 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "اکبر درویشی" در تشريح اين خبر اظهار داشت:در پي وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان، موضوع شناسائی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان نوشهر با انجام اقدامات خاص پليسي رد پای عامل این سرقت ها را پیدا و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنها را در یک عملیات موفق دستگير کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر ادامه داد: متهم در تحقیقات تخصصی پلیس به 6 فقره سرقت قطعات و لوازم داخل خودرو اعتراف کرد.
سرهنگ درویشی با بیان اینکه متهم در جهت سير مراحل قانوني و مطالبه به حق مالباختگان تحویل مرجع قضائي شد از مالکان وسايل نقليه خواست: خودروي خود در پارکینگ های مسقف نگهداری کنند و در غیر این صورت درجهت ناکام کردن سارقان ،خودروی خود را به تجهيزات ايمني از قبيل دزدگير، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند و هر گونه موارد مشکوک را به پلیس 110 و کلانتری محل خود اطلاع اعلام نمایند.
--------------------
دستگیری شرور سابقه دار محمودآبادی
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از دستگیری شرورسابقه دار تحت تعقیب طی یک عملیات غافلگیرانه پلیس امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.
به خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود حسین زاده"در تشریح این خبر بیان کرد: در پی تحرکات فرد شرور و ایجاد اقدامات مجرمانه در سطح شهرستان توسط این مجرم تحت تعقیب، موضوع شناسایی و دستگیری او به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه درگیری مسلحانه، ایجاد رعب و وحشت، اخلال در نظم عمومی، تهدید به قتل و باج گیری از اقدامات مجرمانه فرد شرور و تحت تعقیب می باشد، افزود: با توجه به متواری بودن این شرور، تحقیقات تخصصی پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه با پیگیری مستمر مأموران انتظامی، مخفیگاه وی در یکی از محله های حاشیه این شهرستان شناسایی و درعملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شد.
 فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد با هشدار به افرادی که باعث برهم زدن نظم و امنیت عمومی جامعه می شوند، گفت: عربده کشي و اوباش گري به هيچ عنوان در جامعه امروز جايگاهي ندارد، پلیس قاطعانه در برابر مخلان نظم و امنیت عمومی ایستاده است و اجازه جولان دادن به اینگونه افراد را نخواهد داد.
--------------------
رمزگشایی20 فقره سرقت سیم وکابل برق در گلوگاه
فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگيري سارق سیم برق با 20 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمود کلوانی"در تشریح این خبرگفت: در پي وقوع چند فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، تصریح کرد: ماموران با يک سري اقدامات اطلاعاتي و بررسی های همه جانبه به سارق حرفه ای در این شهرستان شناسایی و در عملیاتی ضربتی آن را دستگیر کردند .
وی با بیان اینکه متهم در بازجويي و تحقيقات به عمل آمده تاکنون به 20 فقره سرقت سیم برق در این شهرستان اعتراف کرد، اظهار داشت: این سارق حرفه ای پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ کلوانی به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك موضوع را سريعاً با شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.
--------------------
دستگیری سارق منزل و ساختمان های نیمه کاره در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از شناسايي و دستگيري سارق منزل و ساختمان های نیمه کاره با 14 فقره سرقت و در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"عبدالله حسن زاده" با اعلام جزئیات این خبر گفت: ماموران بخش انتظامی رودپی این فرماندهی در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی سارقی که در حال سرقت از منزل مسکونی یکی از شهروندان بود را مشاهده کردند.
وی تصریح کرد: با هوشیاری ماموران، فرد سارق بلافاصله در محل دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به انجام بازجویی های تخصصی و اعتراف متهم به 14 فقره سرقت از منازل مسکونی و ساختمان های نیمه کاره، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ حسن زاده ضمن هشدار به صاحبان ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت از آن ها خواست: با استفاده از نگهبان مطمئن و با تجربه در ساختمان های درحال ساخت و نیمه کاره ضریب سرقت اموال خود را کاهش دهند.
--------------------
کشف 2 تن 400 کیلو چوب جنگلی قاچاق در بهشهر
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف 2تن 400کیلو چوب جنگلی قاچاق از یک خودروی نیسان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا مأموران کلانتری 12 این فرماندهی با اجرای طرح های مراقبتی موفق به شناسایی 2قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان شدند.
وی افزود: ماموران در عملیاتی مشترک با ماموران منابع طبیعی و سپاه متهمان را در حین انتقال چوب در یکی از محورهای روستایی این شهرستان شناسایی کردند .
سرهنگ عنایتی، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از داخل خودرو ها در مجموع 2تن 400 کیلو چوب قاچاق ،فاقد هرگونه مجوز برداشت کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرمجاز از جمله قاچاق و توزيع کالاهاي غیرمجاز توسط افراد فرصت طلب و سود جو، موضوع را از طريق تلفن 110 اطلاع دهند.
--------------------

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار