طی بازدید مدیر عملیات شرکت ملی پخش از منطقه همدان عنوان شد:
مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در سفری یک روزه از نزدیک در جریان آمادگی منطقه همدان و روند تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی این منطقه قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۶۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱ 15 September 2022
مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در سفری یک روزه از نزدیک در جریان آمادگی منطقه همدان و روند تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی این منطقه قرار گرفت.

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان،  جعفر سالاری نسب  گفت: با بهره‌مندی از توان، تخصص و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این منطقه، در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و شاهد پایداری مطلوب سوخت‌رسانی به جایگاه‌ها، نظارت بر توزیع کمّی و کیفی بنزین و نفتگاز و ارایه خدمات جانبی در مجتمع‌های بین راهی هستیم.

وی با قدردانی از زحمات مدیریت و کارکنان منطقه همدان، نقش این منطقه را در حفظ ثبات سوخت رسانی چند منطقه غرب و شمال غرب کشور تعیین کننده خواند و بر آمادگی ستاد در همکاری و تقویت زیرساخت‌های عملیاتی و ظرفیت‌های سوخت رسانی منطقه اعلام کرد.

این مقام مسؤول اظهار کرد: تقویت و توسعه شبکه حمل‌ونقل فرآورده‌های نفتی ایران، از مهم‌ترین دغدغه‌های صنعت نفت است که تصمیمات مهمی برای توسعه و نوسازی این حوزه اتخاذ شده که به زودی اجرایی خواهد شد.

امین روستایی، مدیر منطقه همدان نیز در این بازدید با تأکید بر نقش مهم و جایگاه استراتژیک منطقه همدان در غرب کشور، گفت: اکنون انبار نفت تدارکاتی ایثارگران این منطقه به عنوان یکی از ۱۰ انبار نفت بزرگ و استراتژیک کشور محسوب می‌شود واین انبار نقش حیاتی در شبکه تأمین و توزیع ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: این تاسیسات نفتی به عنوان پایلوت پشتیبانی کننده ۷ انبار نفت از استان‌های غرب و شمال غرب کشور، علاوه بر تأمین نیاز‌های منطقه، سوخت را به ۲۵ شهرستان دیگر کشور ارسال می‌کند.

او تصریح کرد: منطقه همدان با موقعیت جغرافیایی خاص، شاهراه ارتباطی شمال و مرکز کشور به مسیر تعبات عالیات به شمار می‌آید و هرساله سوخت موردنیاز کاروان‌های عظیم زائران اربعین حسینی را بدون وقفه و کاستی تأمین و توزیع کرده است.

روستایی با بیان اینکه امسال نیز مانند سال‌های گذشته میزبان خیل عاشقان آن حضرت بودیم و با افتخار خدمت رسان کاروان‌های بی شمار راهپیمایان گردهمایی بزرگ اربعین در کربلای معلی هستیم.

مدیر منطقه همدان یادآور شد: مسئولین، روسای نواحی تابعه و کارکنان منطقه همدان به صورت شبانه روزی مشغول تأمین و توزیع فرآورده‌های نفتی و همچنین تخصیص سوخت مایع به موکب‌های پذیرایی بین راهی زائران هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار