معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: نمایشگاه راه وشهرسازی مکانی برای همفکری سیاست‌گذاران، مجریان و سرمایه‌گذاران است.
کد خبر: ۱۰۶۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۶ 06 October 2015

به گزارش تابناک یزد،حامد مظاهریان گفت: برگزاری نمایشگاه همواره یک عرف جهانی به شمار می‌رود و در حقیقت کمکی برای انجام فعالیت‌های تخصصی است.

وی افزود: به طور حتم در پنجمین نمایشگاه وزارت راه و شهرسازی سیاست‌گذاران، سرمایه‌گذاران و مجریان این سیاست‌ها دور هم جمع شده و به همفکری با یکدیگر می‌پردازند. در این فضا سیاست‌گذاران در می‌یابند که سیاست‌هایی که تاکنون دنبال کرده‌اند آیا مورد نظر سرمایه‌گذاران هست یا خیر؟

معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در مقابل سرمایه‌گذاران نیز متوجه می‌شوند که آیا بخش دولتی امکانات و توانایی حمایت از بخش خصوصی را دارد یا خیر؟ و در ادامه سازندگان نیز در می‌یابند که در مدت زمان یک یا دو ساله چگونه در این بخش سرمایه‌گذاری کنند.

مظاهریان افزود: در چنین فضاهایی هر سه بخش دغدغه‌های همدیگر را متوجه می‌شوند و در حقیقت بعد از نمایشگاه‌ها فرایندهایی از جمله میزان قراردادهای منعقد شده نشان می‌دهد که این همایش یا نمایشگاه مورد نظر موفق بوده یا خیر؟

معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی برای نزدیک‌شدن به استانداردهای جهانی در برگزاری پنجمین نمایشگاه بزرگ این وزارتخانه پیشنهاد کرد: یکی از عمده‌ترین برنامه‌ریزی‌ها در حاشیه این‌گونه نمایشگاه‌ها ایجاد بیش از پیش فضای گفت‌و‌گو میان تمامی بخش‌هاست به این مفهوم که به تک سخنگویی اکتفا نکرده و در این گونه فضاها نسبت به برگزاری نشست‌های تخصصی با محوریت بخش خصوصی اقدام شود.

وی با تاکید براینکه در این‌گونه نمایشگاه‌ها باید بخش خصوصی تعیین کننده باشد گفت: این امر منجر به جذب و رونق بخش خصوصی می‌شود.

پنجمین نمایشگاه راه، شهرسازی و صنایع وابسته، 6 تا 9 آبان‌ماه 1394 در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار