مدیر منطقه مخابرات مازندران:
استان دیجیتال یکی از پیشنهادهای استراتژیک استاندار محترم بود ؛ اشتغال دیجیتال میتواند مازندران را در سالهای آینده نجات دهد.
کد خبر: ۱۰۶۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳ 10 September 2022

به  گزارش تابناک مازندران مهندس نوروزی مدیر منطقه مخابرات مازندران در خصوص  اصلاح و افزایش تعرفه تلفن ثابت  در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت :متاسفانه در گذشته با توجه به مغفول ماندن تعرفه تلفن ثابت ، منجر به عدم توسعه زیرساخت های ارتباطی شده است و در نتیجه باعث بوجود آمدن نارضایتی بحق مشتریان،  کارکنان مجموعه مخابرات و سهامداران شرکت به دلیل عدم منابع مالی شده است.ولی  بسیاری از این مسائل و مشکلات فوق در اصلاح  تعرفه‌های جدید تلفن ثابت برطرف خواهد شد. 

استان دیجیتال باعث اشتغال دیجیتال در مازندران می‌شود
 

وی خاطر نشان کرد: آخرین تغییرات در تعرفه تلفن ثابت ۱۳ سال پیش صورت گرفت که همین موضوع به‌دلیل برخی لجاجت‌ها سبب ایجاد چالش برای مخابرات گردید .

وی ادامه داد: نقاط مهم شهرهای استان در اختیار ما نیست و یکی از مهم‌ترین موانع توسعه در شهرها عدم گفتمان مشترک بین شهرداری و مخابرات است ، برای توسعه شهر همدلی بین بخشی میان ادارات بسیار لازم است.

مدیر منطقه مخابرات مازندران تصریح کرد: استان دیجیتال یکی از پیشنهادهای استراتژیک استاندار محترم بود ؛ اشتغال دیجیتال میتواند مازندران را در سالهای آینده نجات دهد.

مهندس نوروزی در خصوص هزینه نگهداری خطوط اظهار داشت : هزینه نگهداری هر خط ۲۷ هزارتومان است ولی درآمد همان خط ۴۵۰۰ تومان می‌باشد چیزی حدود یک هفتم آیا با چنین وضعیت مالی می‌شود مخابرات را مدیریت کرد ؛ اساسی ترین کار در توسعه و  رشد خدمات ارتباطی در اصلاح تعرفه ها نهفته است.

مدیر منطقه مخابرات مازندران در پایان با بیان اینکه در سال گذشته ۲۷۹ میلیارد تومان زیان دادیم افزود : با این درآمدها توسعه امکان پذیر نبود ، بسیاری از مشترکین به دلیل نبود توسعه ناراضی هستند که به حق هم هست ، انشالله با ابلاغ تعرفه جدید و ایجاد منابع بخش عظیمی از این مشکلات رفع خواهد شد.

مهدی رفیعی خبرنگار تابناک بابل 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار