رئیس هیات تنیس روی میز استان یزد از برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات رنکینگ تنیس روی میز، یادواره زنده یاد نیما مسرّت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶ 10 September 2022

مسعود احتشام رئیس هیات تنیس روی میز استان یزد در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات رنکینگ تنیس روی میز استان یزد، یادواره زنده یاد نیما مسرّت، مربی، داور و بازیکن اسبق تیم جوانان استان یزد اظهار کرد: این مسابقات روز گذشته با حضور 70 تنیس باز از سطح استان در تمامی رده های سنی آقایان در محل تالار شهید جلیل مدیری مجموعۀ ورزشی شهید پاک یزد برگزار شد.

رئیس هیات تنیس روی میز استان یزد در ادامه افزود: این مسابقات در 23 گروه سه نفره در مرحلۀ نخست به صورت دوره ای و در مراحل بعدی به صورت تک حذفی برگزار شد.

وی با بیان اینکه امیررضا حرّی، مهدی زارعی ، محمّدجواد رمضانی و حسن شیخی ابرقویی به دور پایانی راه یافتند افزود: در مرحلۀ پایانی حسن شیخی ابرقویی و محمّدجواد رمضانی به ترتیب به مقام های قهرمانی و نائب قهرمانی دست پیدا کردند و آقایان مهدی زارعی و امیررضا حرّی مشترکا بر روی سکوی سومی ایستادند.

مسعود احتشام با اشاره به اینکه در این مسابقات قهرمانانی همچون مهدی معصومی (نایب قهرمان مسابقات پاراتنیس بازی های کشور اسلامی در ترکیه )، معین نساج، حمیدرضا حجت، حسن و محمّدصالح شیخی ابرقویی ( بازیکنان لیگ برتری بزرگسالان کشور و دعوت شده به انتخابی تیم ملی) حضور داشتند افزود: به نفر برتر این دوره از مسابقات مبلغ 400 هزار تومان و به نفرات دوم و سوم به ترتیب 200 و 100 هزار تومان جایزۀ نقدی اهدا شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار