فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ؛
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از پایانه مرزی مهران با تأکید بر بسیج تمامی امکانات برای کمک‌رسانی به مردم در مرزها، گفت: ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس نقل‌ و انتقال زوار را در داخل کشور انجام می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۶۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴ 09 September 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛  سردار سرلشکر حسین سلامی ظهر جمعه در بازدید از پایانه مرزی مهران در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هر چه که توانستیم تمام امکانات را به خصوص سپاه استانی، مرز و همین طور نیروی زمینی همه را به کار گرفتیم، انشالله مردم بتوانند راحت تر این سفر را به سلامت انجام دهند.

وی افزود: اگر مشکلی وجود دارد و از ما بر می‌آید که می‌توانیم به آن کمک کنیم، انشالله حلال این مشکل در کنار سایر دستگاه‌ها و نهادها خواهیم بود.

سردار سلامی همچنین از اقدامات سپاه برای خدمات رسانی به زائران اربعین، گفت: بیمارستان‌های صحرایی، اردوهای تجمع، اسکان مردم به خصوص آبرسانی و استقرار کانکس‌های آب و همچنین کانکس‌هایی برای این که اگر زائری گرما زده شد در مسیرهای نجف به کربلا مستقر و همچنین در پایانه‌های کشور خودمان مستقر هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در موضوع امنیت به خصوص نقل و انتقال تقریباً ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس از سپاه نقل و انتقال را در داخل کشور انجام می‌دهد./م

یک هزار دستگاه اتوبوس سپاه  نقل‌ و انتقال زوار را در داخل کشور انجام می‌دهندیک هزار دستگاه اتوبوس سپاه  نقل‌ و انتقال زوار را در داخل کشور انجام می‌دهندیک هزار دستگاه اتوبوس سپاه  نقل‌ و انتقال زوار را در داخل کشور انجام می‌دهندیک هزار دستگاه اتوبوس سپاه  نقل‌ و انتقال زوار را در داخل کشور انجام می‌دهندیک هزار دستگاه اتوبوس سپاه  نقل‌ و انتقال زوار را در داخل کشور انجام می‌دهندیک هزار دستگاه اتوبوس سپاه  نقل‌ و انتقال زوار را در داخل کشور انجام می‌دهند

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار