کد خبر: ۱۰۶۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳ 06 September 2022

در حالی که مردم مسجدسلیمان انتظار دارند با حضور دولت سیزدهم،روند توسعه این شهرستان شتاب بگیرد اما تعطیلی برخی پروژه های عمرانی این شهرستان باعث ناراحتی و نگرانی مردمی شده است.

به نقل از امید خوزستان،مسجدسلیمان یکی از شهرهایی است که در چند دهه گذشته به علل مختلف از قافله توسعه عقب مانده است و مردم این شهرستان از دولت سیزدهم انتظار ویژه ای دارند.

متاسفانه این روند در چند ماه گذشته شدت گرفته است و بعلت عدم پیگیری لازم از سوی برخی مسئولین شهرستانی،پروژه های عمرانی این شهرستان تعطیل یا نیمه فعال شده اند و این شرایط سبب دغدغه های متعدد مردمی شده است.

پروژه جاده میانبر بعنوان یکی از مهمترین مطالبات اصلی مردم مسجدسلیمان در وضعیت نامشخصی قرار دارد و از سرنوشت آن اطلاع خاصی در دسترس نیست و مشخص نیست این پروژه چه زمانی قرار است دوباره فعال شود.این وضعیت در قبال پروژه های مهم دیگری چون فرودگاه و جاده دسترسی به فرودگاه نیز وجود دارد و در تعطیلی کامل یا موقت به سر می برند.

پروژه فاضلاب مسجدسلیمان از دیگر پروژه های مهم این شهرستان است که در وضعیت مشخصی قرار ندارد و بجز مصاحبه های گاه و بیگاه برخی مسئولین در مورد شروع این پروژه،خبر خاصی منتشر نمی شود.

احداث پتروپالایش بختیاری شاید مهم ترین و بزرگترین اتفاق چند دهه اخیر مسجدسلیمان به شمار می رفت که برخی شواهد حاکی از نیمه تعطیلی این پروژه و فروش خوراک آن به مجموعه های کوچکتر می باشد که تبعات این اتفاق می تواند برای جوانان جویای کار این شهرستان بسیار نگران کننده است.

محوطه سازی مجتمع ۵۰۰ واحدی شهرک ولیعصر،تکمیل شهرک ۵۴۰ واحدی امام رضا(ع)،شهرک دامپروری گلگیر،پروژه گاو شیری گلگیر،فاز دوم کارخانه سیمان،بیمارستان نفت و جابجایی مناطق آلوده نفتی از دیگر پروژه های مهم مسجدسلیمان به شمار می روند که شرایط آنها باید بررسی گردد.

چنین شرایطی سبب شده است تا انتقادها از برخی مسئولین شدت بگیرد و مردم نارضایتی خود را از این وضعیت اعلام کنند و خواستار ورود استاندار به مسائل مسجدسلیمان شوند.

گفتنی است تقاضا داریم رضا رضائی فاضل بعنوان سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان در مورد این مباحث توضیحاتی را ارائه نماید و چنانچه اقداماتی انجام گردیده است جهت تنویر افکار عمومی ارائه فرماید .
این رسانه آماده انتشار مطالب فرماندار محترم را دارد

منبع/امید خوزستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار