تابناک-انتخابات شورای اسلامی كار و كارگران شهرداری بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۶۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷ 06 September 2022

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان:معاون برنامه ريزی و توسعه سرمايه انسانی شهرداری بندرعباس گفت:در راستای اجرای ماده ١ قانون تشكيل شوراهای اسلامی كار درواحد های توليد,صنعتی،كشاورزی و خدمات انتخابات شورای اسلامی كار و كارگران شهرداری بندرعباس امروز ١٤ شهريور ماه در محل سالن فردوسی شهرداری مركزی باحضور نماينده اداره كار برگزار شد.

 

وی با اشاره به موضوع شوراهای كارگری و اجرای درست قانون برای ايجاد روحيه همكاری بين كاركنان از طريق دريافت نظرات و پيشنهادات افزود:خانواده بزرگ شهرداری بندر عباس با سازو كار همدلی و همراهی پرسنل با مديران و مسولين مديريت می شود و ارتباطات درون سازمانی برای ما بسيار مهم و حائز اهميت است.

برگزاری انتخابات شورای اسلامی کار و کارگران شهرداری بندرعباس

معاون شهردار خاطر نشان كرد:مشاركت خوب پرسنل در اين انتخابات نشانگر شناخت و آگاهی كاركنان از موضوع شورای كار و كارگران است در اين دوره از انتخابات اقايان حسين آينه دار -موسی بهمنی بهرغی -حميد شجاعی-خانم زهرا جانب پور -مسعود رئيسی جاسكی و رجب موسی فرد به ترتيب آرا بيشتری را كسب كردند و به عنوان اعضای اصلی و علی البدل برای يك دوره دو ساله انتخاب شدند.

 

كهوری در پايان اعلام كرد :يازده نفر از پرسنل واجد الشرايط داوطلبی در اين انتخابات بودند كه پس از رای گيری شش نفر از آنها به عنوان نماينده كارگران با كسب آرای بيشتر به اداره كار معرفی شدند.

انتهای پیام 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار