امام‌جمعه موقت دیر:
حجت‌الاسلام ابراهیم بحرانی با تسلیت شهادت حجاج ایرانی در این حادثه، از حکومت آل سعود به‌عنوان یک غده سرطانی یاد کرد و اظهار داشت: امروز زمان آن فرارسیده که ملت‌های مسلمان این غده سرطانی را از پیکره امت‌های اسلامی پاک کنند.
کد خبر: ۱۰۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۱ 05 October 2015
تابناک بوشهر: حجت‌الاسلام ابراهیم بحرانی ظهر امروز در مراسم یادبود جانباختگان حادثه منا در مصلای نماز جمعه دیر با تسلیت شهادت حجاج ایرانی در این حادثه، از حکومت آل سعود به‌عنوان یک غده سرطانی یاد کرد و اظهار داشت: امروز زمان آن فرارسیده که ملت‌های مسلمان این غده سرطانی را از پیکره امت‌های اسلامی پاک کنند.

وی افزود: تنها راه پیروزی امت اسلام و ملت‌های مسلمان سراسر دنیا این است که اتحاد و وحدت خود را به نمایش بگذارند و دشمن واقعی خود را در منطقه شناسایی کنند.

امام‌جمعه موقت دیر گفت: حجاج خانه خدا امسال مظلومانه و غریبانه و با لباس احرام، با لبی تشنه قربانی جهل، ظلم، بی‌کفایتی و بی‌مدیریتی آل سعود شدند و این حادثه موجب آگاه‌سازی بیشتر افکار مسلمانان و سایر مردم جهان از ناکارآمدی و عدم مدیریت و لیاقت دولت آل سعود در برگزاری حج و خادمی بیت‌الله الحرام شد.

بحرانی افزود: آنچه که در غدیر خم اتفاق افتاد، مهم‌ترین و تأثیرگذارترین مسئله تاریخ اسلام به شمار می‌رود و طرح ولایت امیرالمؤمنین و ائمه معصومین است که تعیین‌کننده مسیر هدایت بشریت است.

امام‌جمعه موقت دیر از حاکم حکومت اسلامی به‌عنوان جانشین پیامبر و دارای خصوصیات پیامبر یاد کرد و گفت: خط ولایت استمرار خط رسالت است.

بحرانی با اشاره به اینکه جهان اسلام باید عهده‌دار مدیریت حرمین شریفین شود، گفت: حکومت آل سعود نه‌تنها خادم‌الحرمین نیستند، بلکه خائن‌الحرمین هستند و به نام اسلام با پول‌های بادآورده مجری اسلام آمریکایی در منطقه شده‌اند.

وی در پایان با تقدیر از زحمات و مواضع خوب دولت در محکوم کردن حادثه منا و پیگیری‌های وزیر بهداشت، سازمان حج و زیارت و وزارت امور خارجه گفت: آنچه امروز برای همه ثابت‌ شده است، دیگر دیپلماسی لبخند جواب نمی‌دهد، بلکه باید مقتدرانه و محکم تا استیفای کامل حقوق جانباختگان حادثه منا در مقابل زیاده‌خواهی‌های زورگویان ایستاد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار