معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی همدان از پذیرش دانشجوی دکترای «انرژی» در این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴ 05 September 2022
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی همدان از پذیرش دانشجوی دکترای «انرژی» در این دانشگاه خبر داد.
 

به گزارش تابناک همدان،  علیرضا بهرامیان گفت : تلاش ما در دانشگاه صنعتی این است تا رشته‌ها و گرایش‌هایی را ارائه دهیم که در دانشگاه بوعلی‌سینا وجود ندارد همچنین نسبت تعداد اعضای هیأت علمی به دانشجو در این دانشگاه رعایت شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف دانشگاه توسعه تحصیلات تکمیلی است، افزود : امسال در دانشگاه صنعتی همدان پذیرش دانشجو در مقطع دکترای رشته مهندسی انرژی را آغاز کردیم و ۱۰ نفر را پذیرش می‌کنیم که از این تعداد هشت نفر با آزمون و دو نفر با استفاده از سهمیه استعداد‌های درخشان جذب می‌شوند که در غرب کشور بی‌نظیر است.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی همدان  تصریح کرد : مهندسی مواد و متالوژی، مهندسی شیمی، مهندسی پزشکی، مهندسی برق در سه گرایش، مهندسی کامپیوتر و مهندسی مکانیک از رشته‌های ارائه شده در این دانشگاه است که رشته «شیمی کاتالیز» نیز برای مقطع کارشناسی ارشد اضافه شده است.

بهرامیان گفت : سیداحمدرضا موسوی‌زارع از اعضای هیأت علمی گروه شیمی آلی جزء دانشمندان یک درصد، دکتر هادی دلاوری از اعضای هیئت علمی گروه برق و دکتر امیر مؤمنی از اعضای هیئت علمی گروه مواد و متالوژی جزء دانشمندان دو درصد برتر دنیا هستند.

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی همدان با بیان اینکه تعداد مقالات دانشگاه براساس نمایه ISI به ازای هر عضو هیأت علمی ۳.۵ است، افزود : به تازگی آزمایشگاه مرکزی دانشگاه، عضو «شبکه آزمایشی علمی ایران» شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار