فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: اردبیل جزء 4 استان کم‌جرم کشور است.
کد خبر: ۱۰۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵ 05 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار ابراهیم کریم‌خانی عصر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: یکی از رویکردهای پلیس پیشگیری قبل از وقوع جرم و بزه در جامعه است که این کار باید از محیط دانشگاه‌ها و مدارس شروع شود.

وی تصریح کرد: اساتید دانشگاه و دانشجویان آسیب‌های فردی و اجتماعی جامعه را شناسایی کرده و در شناسایی، کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی کمک حال نیروی انتظامی باشند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل اضافه کرد: از اساتید و دانشجویان انتظار می‌رود راهکارهای علمی کاهش آسیب‌های اجتماعی را شناسایی و در قالب مقاله ارائه کرده تا سبب ارتقا علمی دانشگاه خود شوند.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل نیز با بیان اینکه پلیس در طول سال ارتباط مستمری با دانشگاه‌ها دارد، افزود: برگزاری این نمایشگاه فرصت مغتنمی است تا فعالیت‌های انجام شده نیروی انتظامی در طول سال به نمایش دانشگاهیان گذاشته شود.

هوشنگ شهبازی از ارائه فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با پلیس و دانشگاه در این نمایشگاه خبر داد و بیان کرد: دانشجویان در بخش وظیفه عمومی این نمایشگاه می‌توانند با ارائه کد ملی خود از آخرین وضعیت نظام وظیفه خود با خبر شوند.

وی از ارائه خدمات برای آشنایی دانشجویان با خطرات فضای مجازی برای پیشگیری از جرایم در این نمایشگاه خبر داد و اضافه کرد: متأسفانه کلاهبرداری اینترنتی روز به روز در حال افزایش است و در سطح استان اردبیل نیز از متوسط کشوری بالا هستیم و علت اصلی آن نیز عدم آگاهی مردم است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اردبیل در پایان از حضور پلیس در خوابگاه‌های دانشجویی برای ارائه آموزش‌های لازم خبر داد و گفت: این کار در جهت تداوم تفاهمنامه همکاری نیروی انتظامی با دانشگاه محقق اردبیلی انجام می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار