یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بهره‌برداری از طرح آبرسانی غدیر و تامین پایدار آب آشامیدنی استان در دولت سیزدهم را اقدامی انقلابی توصیف و بر استفاده از نیروهای خدوم و انقلابی برای خدمتگزاری بیشتر تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۶۵۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۲ 03 September 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت اله محسن حیدری روز شنبه در آیین افتتاح درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی در بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز افزود:دولت سیزدهم با بهره برداری از طرحی که سه ساله هدف گذاری شده بود در مدت ۱۰ ماه آن را به سرانجام رساند که مصداق یک کار انقلابی و پخته است.

وی ادامه داد: کار انقلابی به معنای عجله کردن و کار بدون برنامه ریزی نیست بلکه کار انقلابی به معنای شناختن نیروهای بااستعداد و بهره گیری از توان و ظرفیت آنان برای کارهای بزرگ است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:نباید تصور کنیم که کار انقلابی باید جای برنامه ریزی و تخصص را بگیرد ، این نگاه و تصور خطا است؛ کار انقلابی ، کار عقلانی است.

وی با بیان اینکه اگر طرحی ناپخته و شتاب زده انجام شود نه تنها انقلابی نیست بلکه ضدانقلابی است افزود: جایی که سرمایه های انسانی و مادی با عجله و بدون برنامه به هدر رود خیانت به کشور است.

آیت اله حیدری ابراز امیدواری کرد با تداوم کارهای زیربنایی و انقلابی در دولت سیزدهم ، مشکلات خوزستان یکی پس از دیگری برطرف شود.

 

نگرانی از کاهش فرزندآوری

نماینده مردم خبرگان رهبری در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود با ابراز نگرانی از کاهش نرخ فرزند آوری گفت: با این روند نسل‌های آینده ما را مواخذه خواهند کرد و با کاهش جمعیت قادر نخواهیم بود از سرمایه‌های کشور به خوبی استفاده کنیم.

وی خواستار دادن مشوق‌ها برای فرزندآوری و افزایش جمعیت کشور شد و در ادامه نسبت به پیرشدن جمعیت کشور هشدار داد.

آیت اله حیدری افزود: آینده کشور با جمعیت جوان، کارآمد و باانرژی تضمین می‌شود بنابراین باید همه خانواده‌ها را به فرزندآوری تشویق کنیم.

به گزارش ایرنا درمانگاه تامین اجتماعی در مجموعه بیمارستان امیرالمومنین (ع) اهواز وابسته به سازمان تامین اجتماعی روز شنبه با حضور جمعی از مسوولان استانی به بهره‌برداری رسید.

برای تجهیز و راه‌اندازی این درمانگاه ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار