نماینده ولی فقیه در استان همدان:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: دولت در یک سال گذشته به لطف خدا خدمات ارزنده‌ای داشته که این خدمات باید در بدنه جامعه ظهور و بروز داشته باشد و مردم این خدمات را احساس کنند.
کد خبر: ۱۰۶۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱ 02 September 2022

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: دولت در یک سال گذشته به لطف خدا خدمات ارزنده‌ای داشته که این خدمات باید در بدنه جامعه ظهور و بروز داشته باشد و مردم این خدمات را احساس کنند.

به گزارش تابناک همدان از ایرنا، آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان افزود: دولت سیزدهم تلاش ها و زحمات فراوانی در یک سال گذشته کشیده که باید این خدمات اطلاع رسانی و به خوبی در جامعه دیده شود.

امام جمعه همدان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با دولت در کنار توفیقاتی که مطرح کردند اشاره ای به مشکلات مسکن داشتند؛ ما در استان همدان مشکل مسکن داریم که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: مستاجران برای ودیعه مسکن با مشکل مواجه هستند و اجاره و رهن خانه برای آنها سنگین و سخت شده که باید برای حل این مشکل اقدام جدی انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان به تلاش ها برای رفع مشکل کم آبی در همدان اشاره کرد و افزود: سلامت آب مصرفی مردم خط قرمز همه مسوولان است.

وی گفت: سلامت آب در طرح آبرسانی به همدان را دانشگاه علوم پزشکی تایید می کند که اگر اینگونه نباشد قطعا این آب در مدار قرار نخواهد گرفت.

آیت‌الله شعبانی موثقی تصریح کرد: همه مقامات استان از جمله استاندار، مدیران اجرایی، بنده و نمایندگان مردم بر سلامت آب مصرفی در شهر تاکید داریم.

وی با رد شُبهات مطرح شده در فضای مجازی گفت: در استان و شهر همدان با مشکل آب مواجه هستیم که مسوولان در تلاش شبانه روزی برای رفع مشکل و تامین سریع آب پایدار هستند.

خطیب جمعه همدان افزود: رودخانه‌های خوبی در سطح همدان و استان داریم که در برخی از ماه‌ها مورد استفاده کشاورزان نیست که باید تدابیری برای استفاده بهینه از آب آن‌ها در نظر گرفته شود.

وی تاکید کرد: با مدیریت رودخانه های مناطق حیدره، عباس‌آباد و بالا دست سد اکباتان که مربوط به بخش کشاورزی نیست، می توان بخشی از مشکلات آب آشامیدنی مردم را بر طرف کرد.

آیت الله شعبانی موثقی با اشاری به اهمیت توجه به آینده پژوهی در طرح‌های عمرانی و طرح‌های توسعه ای، گفت: ما ۳۰ سال پیش با اجرای غلط برخی از طرح‌ها، قنوات شهر را نابود کرده‌ایم و حالا متوجه شدیم خیلی از قنات‌ها کور یا آلوده و غیرقابل استفاده شده اند.

امام جمعه همدان همچنین با تاکید بر ارتباط گسترده و مسنجم مردم با روحانیت، اظهار داشت:  روحانیت همیشه در کنار مردم هستند و این رمز ماندگاری روحانیت است که این ارتباط ناگسستنی در آیین تشییع آیت‌الله ناصری به خوبی نشان داده شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان همچنین با گرامیداشت پنجم صفر سالروز شهادت حضرت رقیه(س) در پایان خطبه های این هفته نماز جمعه همدان، روضه طفل سه ساله امام حسین علیه السلام را قرائت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار