معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: جهت ارائه خدمات مطلوب درمانی به زائران مرخصی‌های پرسنل بیمارستان‌های استان از دهم شهریور ماه لغو و همه بیمارستان‌های استان در ایام اربعین حسینی (ع) در وضعیت آماده باش خواهند بود.
کد خبر: ۱۰۶۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹ 31 August 2022

پرویز صوفیوند در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: به جهت آمادگی هرچه بیشتر کادر درمان در ایام اربعین تعداد موارد CPR موفق، نحوه ارائه خدمات درمانی توسط  پزشکان شیفت اورژانس و کمبود پزشک اورژانس در برخی از بیمارستان‌ها بررسی شده است.

وی افزود: مصوب شده آموزش مستمر فرآیند‌های درمانی و CPR به پرستاران بخش‌های اورژانس جهت ارتقا کیفی عملکرد این مراکز داده شود.

صوفیوند گفت: در ایام اربعین درمانگاه‌های ویژه‌ای هم با حضور پزشک عمومی، دارو و تجهیزات در مسیر قصرشیرین تا مرز خسروی مستقر می‌شود.

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی ادامه داد: ۱۳۰ دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در مسیر تردد زوار مستقر شده است.

وی با بیان اینکه تمامی بیمارستان‌های استان از ۱۵ شهریور به حالت آماده باش درآمده، افزود: تجهیزات و نیروی انسانی و متخصص بیمارستان قصرشیرین تقویت شده است، همچنین دو بیمارستان صحرایی در قصرشیرین و مرز خسروی برپا شده است و قرنطینه مرزی هم ایجاد شده و تجهیزات لازم برای غربالگری موارد مبتلا به کرونا و وبا در مرز مستقر شده است.

صوفیوند اظهار کرد: با توجه به گرمای هوا تجهیزات درمانی برای درمان بیماران گرمازده هم در مرز مستقر شده است، همچنین مقرر شد با توجه به ایام اربعین حسینی (ع) و پیاده روی عظیم اربعین جهت ارائه خدمات مطلوب درمانی به زائران، مرخصی‌های پرسنل بیمارستان‌های استان از دهم شهریور ماه لغو گردد و تمام بیمارستان‌ها در وضعیت آماده باش قرار گیرند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار