272 مقاله به دبیرخانه برگزاری همایش ملی طرح احیای 550 هزار هکتاری اراضی استان‌های خوزستان و ایلام ارسال‌ شده است
کد خبر: ۱۰۶۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱ 05 October 2015
272 مقاله به دبیرخانه برگزاری همایش ملی طرح احیای 550 هزار هکتاری اراضی استان‌های خوزستان و ایلام ارسال‌ شده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیماد،عضو هیئت‌علمی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: این مقالات در بخش‌های مختلف به دبیرخانه برگزاری نخستین همایش ملی بررسی ابعاد فنی، اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی طرح احیای 550 هزار هکتاری اراضی استان‌های خوزستان و ایلام ارسال‌شده است.

دکتر مهدی قمشی در آخرین نشست داوری آثار ارائه‌ شده به این همایش که امروز در سالن ریاست دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد بیان کرد: این همایش 26 و 27 آبان ماه امسال با مشارکت استانداری خوزستان و شرکت مهندسی جهاد نصر در خوزستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل هفت کمیته تخصصی برای برگزار این همایش بیان کرد: آثار ارایه شده به این همایش نیز در سه نشست با حضور داوران بررسی و نتایج نهایی امروز اعلام می شود.

دبیر کمیته علمی همایش ملی طرح 550 هزار هکتاری گفت: درمجموع 272 مقاله به این کنفرانس ارسال‌شده که تاکنون 253 مقاله مورد بررسی قرار گرفته و باقی مقالات نیز در نشست امروز توسط هیات داوارن بررسی می شود.
وی افزود: از تعداد مقالات بررسی شده، 55 مقاله در بخش ارائه شفاهی و 91 مقاله نیز در بخش پوستر پذیرفته‌شده و 107 مقاله نیز به دلیل مرتبط نبودن با موضوع همایش از سوی داوران رد شده است .

احمد مطیعی معاون اجرایی موسسه جهاد نصر خوزستان مجری طرح 550 هزار هکتاری در استان‌های خوزستان و ایلام هم گزارشی از نحوه اجرای این طرح و تخصیص منابع آب از سوی وزارت نیرو ارائه کرد.

نخستین همایش ملی بررسی ابعاد فنی، اقتصادی، اجتماعی و زیست‌محیطی طرح احیای 550 هزار هکتاری اراضی استان‌های خوزستان و ایلام در محورهای منابع آب موردنیاز، کشاورزی، مسائل زیست‌محیطی، زهکشی و مدیریت زه آب‌ها، مسائل اجتماعی و فرهنگی، مسائل فنی و مهندسی طرح، بررسی مسائل خود اجرایی به‌منظور تسریع در اجرا و تسهیل در بهره‌برداری از طرح برگزار می‌شود. /ج


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار