وزیر کشور گفت: استانداران کشور محکم سر جای خود و مشغول خدمات رسانی شبانه روزی به مردم هستند.
کد خبر: ۱۰۶۴۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۰ 30 August 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، احمد وحیدی در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت طرح‌های اقتصادی کشور افزود : اصلاحات اقتصادی به طور جدی در دستور کار دولت سیزدهم است که بخش‌هایی را انجام داده و برخی‌ هم در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه دولت با قدرت برخی از گردنه‌های را پشت سر گذاشته است، اظهارکرد: کشور آینده خوب و درخشانی در پیش دارد.
وزیر کشور در خصوص برنامه تحولی در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این استان مردم عزیزی دارد و استاندار جهادی و پای کار به همراه نمایندگان و مدیران مشغول کار و خدمت برای مردم هستند.
وحیدی تصریح کرد: سفر سال گذشته دولت انرژی جدیدی به استان تزریق کرد، ضمن اینکه یک هزار میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور به استان تخصیص یافت که زمینه‌ساز یک حرکت نو و جدیدی در کهگیلویه و بویراحمد است.
وی در رابطه با تغییر استانداران ادامه داد: استانداران محکم سر جای خود هستند و مشغول خدمات شبانه روزی به مردم هستند.
وزیر کشور همچنین در خصوص اینکه برخی از فرمانداری‌های استان با حکم سرپرستی اداره می‌شوند، عنوان کرد: حکم سرپرستی مهم نیست مهم این است که باید به عنوان مسئول جمهوری اسلامی به مردم خدمت کرده و به وظایف خود عمل کنند.
وحیدی در خصوص استفاده از افراد نظامی به عنوان استاندار، بیان کرد: از هر کسی که شایستگی بیشتری دارد استفاده می‌کنیم و هیچ موضوعی جز شایستگی مدنظر نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار