مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه:
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه از دریافت صد و پنجاه و پنج هزار و ۷۶۶ نامه و تماس تلفنی و بیش از ۳۶ هزار نامه الکترونیکی از طریق سامانه ۱۱۱ دولت در حریان سفر رئیس جمهور به کرمانشاه خبر داد و گفت: با تاکید رئیس جمهور و استاندار هیچ نامه ای نباید بی پاسخ بماند.
کد خبر: ۱۰۶۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ 27 August 2022

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: هدف اصلی سامانه الکترونیک ارتباطات مردم و دولت این است که رابطه بین مردم و مسئولین را تسهیل کند که نیازی به حضور فرد نباشد، طبق سنوات گذشته مدیر کل ها برای پاسخگوی به مشکلات، مطالبات مردم به مرکز سامانه دلوت می شدند تا مردم بتوانند پیشنهادات و انتقادات خود را با مدیر کل در میان بگذراند.

وی افزود: با سفر ریاست جمهوری به استان کرمانشاه، ۱۵۵ هزار و ۷۶۶ نامه و تماس تلفنی و بیش از ۳۶ هزار نامه الکترونیکی از طریق سامانه ۱۱۱ دولت دریافت شد.

مدیر کل شکایات و بازرسی استانداری کرمانشاه ادامه داد: در هفته اول حضور ریاست جمهوری در استان کرمانشاه، ثبت نامه ها و تماس ها توسط یک هزار و ۱۲۶ کاربر انجام شد؛ نامه ها پس از پایش و ثبت، به حوزه مربوط ارجاع داده می شوند.

وی تصریح کرد: سی و شش هزار و ۱۳۳ نفر درخواست تسهیلات قرض الحسنه داشتند که با پیگیری استاندار، ۵ بانک عامل از قبیل، بانک ملی، ملت، تجارت، صادرات و رفاه؛ جلسات متعددی با مدیر عاملان این بانک ها برگزار شد و تاکید استاندار بر این بود مردم معطل نشده و نامه ای بی‌پاسخ نماند.


حجت الاسلام والمسلمین عزیزی اضافه کرد: طی بازدیدی استاندار مشاهده کردند که ۴۰ نفر کاربر مشغول انجام دادن کارها هستند روزانه میانگین ۵ هزار نامه ارجاع داده می شود‌.

وی ادامه داد: دریافت پیامک اولیه بدین معناست که نامه شخص با موفقیت در سامانه دولت ثبت و در صورت دریافت پیامک دوم یعنی که نامه به دست حوزه مربوطه ارجاع داده شده است.

مدیر کل شکایات و بازرسی استانداری کرمانشاه اظهار کرد: نامه افرادی که درخواست تسهیلات بانکی داشتند به بانک ارجاع داده می شود که نیم بیشتری از نامه ها به بانک ها ارجاع داده شدند.

وی افزود: علت تاخیر ارجاع نامه ها به وجود آمدن مشکلی فنی در زیر ساخت فیبر نوری مخابرات بود، که با تاخیر دو هفته ایی مواجه بودیم؛ یارانه مردم ضمانت تسهیلات آنان شد.

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی اضافه کرد: دیگر فراوانی نامه ها در حوزه کمک های مالی می باشد؛نامه های هم استانی هایی که تحت پوشش نهاد های حمایتی از قبیل کمیته امداد و بهزیستی هستند به این نهاد های حمایتی ارجاع و شعبات کمیته امداد و بهزیستی با این افراد تماس گرفته که کمک مالی انجام شود.


وی ادامه داد: حوزه دارو، درمان و پوشش بیمه های که مربوط به دانشگاه علوم پزشکی است و نامه های مربوط به این بخش ارجاع می شود.

مدیر کل شکایات و بازرسی استانداری کرمانشاه افزود: بخشی دیگر، نامه های خانواده معظم شهدا و جانباز ها هستند که در حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران ارجاع خواهد شد که پاسخگو باشند.

وی اضافه کرد: آنچه مهم است و با تاکید دولت و استاندار که یک نامه مردم بدون پاسخ نماند.

حجت الاسلام والمسلمین عزیزی ادامه داد: زیر ساخت پاسخگویی ۱۱۱ برای حداکثر ۱۰۰۰ تماس در روز قرار داده شده است.

وی افزود: حوزه وام اشتغال مربوط به صندوق کار آفرینی می باشد و رایزنی شده است که وام اشتغال اعطا شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار