توضیح پزشکان درباره تصاویر منتشر شده در اتاق عمل؛
دوتن از اعضای تیم پزشکی پیوند کلیه بیمارستان شهید بهشتی درباره کلیپ شستن دست با آب لیوان گفتند خواستیم بگوییم در هر شرایطی از درمان مردم غافل نمی‌شویم.
کد خبر: ۱۰۶۳۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹ 26 August 2022
دوتن از اعضای تیم پزشکی پیوند کلیه بیمارستان شهید بهشتی درباره کلیپ شستن دست با آب لیوان گفتند خواستیم بگوییم در هر شرایطی از درمان مردم غافل نمی‌شویم.
 

خواستیم بگوییم در هر شرایطی از درمان غافل نمی‌شویم.به گزارش تابناک همدان،  دکتر امیر زرگر جراح و متخصص کلیه تصریح کرد: تحت هر شرایطی خدمات پزشکی همچون دوران کرونا به بیماران ارائه می‌شود.

وی افزود: این تصاویر را با این هدف به نمایش گذاشتیم تا بگوییم هیچ دلیلی نمی‌تواند باعث توقف خدمت به بیماران شود، حتی قطعی آب!

خواستیم بگوییم در هر شرایطی از درمان غافل نمی‌شویم.

 

دکتر احمد مرادی متخصص بی هوشی هم گفت: ما در هیچ شرایطی خدمات رسانی به مردم را موقف نمی‌کنیم، و علی رقم قطعی آب عمل جراحی را به تعویق نینداختیم.

 

 

خواستیم بگوییم در هر شرایطی از درمان غافل نمی‌شویم.در پی پخش کلیپی در فضای مجازی مبنی بر شستشوی دست با لیوان آب در اتاق عمل، تامین آب مورد نیاز بیمارستان‌ها مور د توجه ویژه قرار گرفت و بلافاصله مشکل با تجهیز منبع ذخیره آب حل شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان هم در این باره گفت: آب موردنیاز بیمارستان‌های شهر از جمله شهید بهشتی با برنامه ریزی و تمهیدات اتخاذ شده، تامین و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

دکتر محمدمهدی مجذوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: به رغم کمبود شدید آب طی چند روز اخیر در شهر همدان، با تمهیدات اتخاذ شده ضمن تامین آب موردنیاز بیمارستان ها، هیچ مشکلی در روند ارایه خدمات درمانی به بیماران وجود ندارد.

وی تصریح کرد: با توجه به کمبود شدید آب طی چند روز اخیر در شهر همدان، تمهیداتی به منظور آبرسانی به بیمارستان‌ها اتخاذ شد، به گونه‌ای که بیمارستان‌های فاطمیه، سینا و فرشچیان هیچ مشکلی در این خصوص نداشتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: در بیمارستان بعثت شهر همدان با محدودیت‌های در خصوص تامین آب مواجه بودیم که این موضوع نیز با تدابیر لازم مدیریت شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار