مجید بگ نظری پژوهشگر و دانشجوی دکتری تخصصی بیوتکنولوژی کشاورزی، برنده بورس تحقیقاتی کمیسیون بورس دانشگاه از کشور هندوستان (UGC) شد.
کد خبر: ۱۰۶۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 05 October 2015

به گزارش تابناک ایلام : مجید بگ نظری پژوهشگر و دانشجوی دکتری تخصصی بیوتکنولوژی کشاورزی، برنده بورس تحقیقاتی کمیسیون بورس دانشگاه از کشور هندوستان (UGC) شد.

در سایت این مرکز علمی، نام مجید بگ نظری بعنوان برنده بورس تحقیقاتی مرکز ملی بورس دانشگاه های کشور هند (niversity Grant Commission) که هر سال یکبار و تنها به 20 پژوهشگر از سه قاره آسیا، آفریقا و آمریکای جنوبی اعطا می شود، اعلام شده است.

مدت زمان این بورس چهار سال و شامل پرداخت حقوق ماهانه، تخفیف شهریه دانشگاه و کمک هزینه مسکن، مواد و تجهیزات آزمایشگاهی است که از طرف دولت هندوستان و از طریق این کمیسیون به محققان منتخب کشورهای در حال توسعه در سه قاره مذکور اعطا می شود.
نام این محقق ایلامی در کنار نام محققانی از کشورهای کاستاریکا، ویتنام، یمن، بنگلادش، نپال و سریلانکا در لیست منتشر شده به چشم می خورد.
مجید بگ نظری اهل ایلام و دانشجوی دکتری تخصصی (Ph.D) بیوتکنولوژی کشاورزی دانشگاه میسور در ایالت کارناتاکای هند است که تاکنون موفق به کسب عناوین مختلفی از جمله دریافت مدال نقره دانشجویان برتر ایرانی در شبه قاره هند در سال گذشته و همچنین دانشجوی برتر مقطع کارشناسی ارشد شده است./ج

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار