معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان از اعزام مبلغان حوزه علمیه همدان به روستاهای فاقد روحانی استان به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۱ 05 March 2015

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان از اعزام مبلغان حوزه علمیه همدان به روستاهای فاقد روحانی استان به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد.

حجت ‌الاسلام حجت ‌الله کشوری دلاور  در گفت ‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) مبلغین حوزه علمیه همدان به روستاهای استان اعزام می‌شوند.

وی افزود: این مبلغان به روستاهای فاقد روحانی در سطح استان اعزام می ‌شوند تا ضمن پاسخگویی به مسائل و مشکلات دینی آنها، مردم عاشق ولایت این مناطق را نیز بیشتر از گذشته با فرهنگ ولایی فاطمی آشنا سازند.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان گفت: طبق برنامه‌ ریزی‌های انجام شده در این مناسبت تعداد 100 نفر از مبلغین حوزه به مدت دو شب به روستاهای استان اعزام خواهند شد.

وی گفت: برگزاری منبر، سخنرانی، روضه ‌خوانی و خیمه ‌های معرفت از جمله فعالیت ‌های مبلغان در ایام فاطمیه است.

کشوری دلاور افزود: در این برنامه ‌ها به تبیین ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س)، آشنایی با سبک زندگی فاطمی و بیان احکام و آموزه ‌های دینی پرداخته خواهد شد.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به نقش فرهنگ تفکر فاطمی در دشمن ‌شناسی و تبیین جایگاه امامت و ولایت گفت: نهادینه شدن فرهنگ فاطمی بهترین راهکار دستیابی به جامعه اسلامی خواهد بود.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه همدان افزود: اگر فرهنگ فاطمی در جامعه نهادینه شود زمینه ارتقای بیش از بصیرت و معرفت نیز فراهم می ‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار