رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان این‌که چهارماه از تصویب قانون رتبه‌بندی معلمان می‌گذرد خواستار تسریع در اصلاح آیین‌نامه این قانون و تخصیص اعتبار لازم برای اجرای آن شد.
کد خبر: ۱۰۵۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۹ 27 July 2022

به گزارش ایسنا، محمد صالح جوکار در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: متاسفانه علی‌رغم سرمازدگی پیش آمده در ابتدای امسال تاکنون خسارت کشاورزان پرداخت نشده است. کشاورزی که خسارت خود را دریافت نکرده و از برکات محصول خود بهره‌مند نشده است چگونه معیشت خود را تامین کند؟. از سویی دیگر سیل و طوفان خسارت ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برجای گذاشته و به زیرساخت‌ها و مردم آسیب وارد کرده است اما سازمان برنامه و بودجه اقدامی برای پرداخت خسارت نکرده است.

وی در ادامه اظهار کرد: طرح رتبه‌بندی معلمان چهار ماه است که در مجلس شورای اسلامی به قانون تبدیل شده اما اقدامی برای اجرای این قانون صورت نگرفته است. حتی بودجه لازم برای اجرایی شدن آن تخصیص نیافته است. انتظار می‌رود رئیس جمهور دستور دهد بدون فوت وقت ضمن اصلاح آیین‌نامه، این قانون ابلاغ شده و بودجه لازم برای اجرای آن تخصیص یابد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار