معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی از اعزام ۶۰ معلم ورزشکار استان به رقابت های ورزشی فرهنگیان کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۵ 26 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، مهدی دمنه افزود:امسال، پس از ۱۰ سال وقفه، مسابقات ورزشی فرهنگیان در استان مرکزی، گرامیداشت یاد و خاطره شهید " ابراهیم هادی" از سر گرفته شد.
وی ادامه داد: مسابقات ورزشی فرهنگیان در استان مرکزی گرامیداشت شهید ابراهیم هادی در سه رشته و دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی اراک برگزار شد که منتخبین این رقابت ها به مرحله ی کشوری مسابقات که در حال برگزاری است، اعزام شدند.
دمنه اظهار داشت: مرحله کشوری مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور با عنوان یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی در دو بخش برادران و خواهران در چهار رشته فوتسال، والیبال، تنیس روی میز و بدمینتون به میزبانی استان های اصفهان ،خراسان رضوی و فارس در حال برگزاری است.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی یادآور شد: در این مسابقات ۶۰ نفر از فرهنگیان استان مرکزی در قالب ۶ تیم فوتسال زیر ۴۰ سال و بالای ۴۰سال ، والیبال و تنیس روی میز در بخش برادران و بدمینتون، والیبال و تنیس روی میز در بخش خواهران شرکت می کنند.
وی اضافه کرد: تیم های ورزشی اعزامی با نام شهدای فرهنگی ورزشکار استان مرکزی در این رقابت ها حضور پیدا می کنند و در حاشیه برگزاری این مسابقات با برپایی یادمان شهدا، ضمن معرفی شهدای شاخص فرهنگی ورزشکار استان با آرمان های مقدس شهدای انقلاب و دفاع مقدس تجدید میثاق می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار