تصور کنید ابرهای سیاه در آسمان ظاهر شوند رعد و برق های بسیار مهیب و ترسناک هم راه بیندازند اما بارانی در پی نداشته باشند! آیا اگر این وضعیت هفته ها و ماه ها هم ادامه داشته باشد می توان آن را بارندگی نامید؟
کد خبر: ۱۰۵۸۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱ 26 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، این روزها بازار توزیع اعتبارات شهرستانی در جلسات کمیته های برنامه ریزی هر شهرستان ، به شدت پر رونق است و البته برخی مواردی در این جلسات مطرح می شود که شبهات زیادی را ایجاد می کند! شبهاتی از جنس عدم شفافیت و احتمالا روی آوردن به نوعی شانتاژ های رسانه ای!
حتما به یاد دارید که در زمان بستن بودجه کشور تبلیغات زیادی شد مبنی بر افزایش بی سابقه بودجه استان و همچنین شهرستان کهگیلویه؟!اما در کمیته برنامه ریزی این شهرستان مواردی مطرح شد که به نظر می رسد واقعیت چیز دیگری است!
تصور کنید ابرهای سیاه در آسمان ظاهر شوند رعد و برق های بسیار مهیب و ترسناک هم راه بیندازند اما بارانی در پی نداشته باشند!
آیا اگر این وضعیت هفته ها و ماه ها هم ادامه داشته باشد می توان آن را بارندگی نامید؟
در مثل مناقشه ای نیست اما حال و روز این روزهای کهگیلویه بی شباهت به این موضوع نیست اگر مصاحبه های متعدد مسئولان این دیار در خصوص تأمین اعتبارات بیان شده آنهم مبالغ درشت که البته فقط در رسانه ها خودنمایی می کردند را مرور کنیم.!!!
نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در شورای برنامه ریزی استان (1401/4/8) گفت؛ اعتبارات امسال با هیچ دوره ای قابل مقایسه نیست.!!!
فرماندار کهگیلویه که به گفته خودش شاخص های توزیع بودجه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان را نمی داند البته (مثلا به کنایه) در جلسه کمیته برنامه ریزی ، اعتبارات شهرستان حتی در صورت تخصیص را ناچیز و شرم آور دانست!!!
فرماندار کهگیلویه دلیل اختصاص بودجه کم به کهگیلویه از سوی سازمان مدیریت را فروش هیزم تر این دیار به آنها دانست و بودجه را کیسه ای فرض کرد که برای کهگیلویه باز نمی شود...!!!
راستی شاخص های تقسیم بودجه مشخص هستند و امکان جابجایی نیست یا این اصطلاحات کوچه بازاری که بنظر می رسد ناشی از کم تجربگی ، نا آگاهی و عدم تسلط فرماندار به موضوع باشند در شأن فرمانداری و سازمان مدیریت نیستند!!!؟
کار به همین جا ختم نشد و سید عبد العزیز موسوی از سازمان مدیریت خواست که دل‌شان برای این مردم بسوزد!!!
براستی مگر دلسوزی می تواند جزء شاخص های توزیع بودجه باشد؟ و یا بیان آن در یک جلسه رسمی عوامانه است؟
فرض کنید دل سازمان مدیریت برای هر کهگیلویه قبل از درخواست ترحم فرماندارش ، نه تنها بسوزد بلکه جزغاله هم بشود چه دخلی در تقسیم بودجه برایش دارد!؟!؟.
2 مورد سوال و شبهه
1- چرا فرماندار کهگیلویه به جای بیان این موارد خارج از موضوع از نماینده محترم نمی پرسد؛
جناب آقای سید محمد موحد؛
بودجه ای که می فرمودید قابل مقایسه با هیچ دوره ای نیست ، به دست ما که نرسیده ، ببینید کجا رفته؟
2- فرماندار محترم لطف فرموده برای مردم توضیح دهند فرمانداری ویژه ای که نظر به حمایت نماینده مردم و استاندار در روز معارفه اش از آن سخن گفت در چه مرحله ای است و این ویژه کی به کهگیلویه می رسد؟

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار