بر اساس پیش بینی صورت گرفته در سال تحصیلی پیش رو، ۱۱ هزار و ۳۷۸ کلاس درس در مدارس دولتی برای دانش آموزان استان تشکیل خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۵۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹ 25 July 2022
بر اساس پیش بینی صورت گرفته در سال تحصیلی پیش رو، ۱۱ هزار و ۳۷۸ کلاس درس در مدارس دولتی برای دانش آموزان استان تشکیل خواهد شد.

به گزارش تابناک همدان،  مدیرکل آموزش و پرورش استان در دومین نشست اعضای ستاد پروژه مهر۱۴۰۱ آموزش و پرورش گفت: از این تعداد ۶ هزار و ۴۰۷ کلاس درس در مدارس ابتدایی، ۲ هزار و ۶۹۷ کلاس درس در دوره متوسطه اول و ۲ هزار و ۲۷۴ کلاس درس در دوره متوسطه دوم خواهد بود.

محمود نقوی کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی را از چالش‌های پیش روی آموزش و پرورش استان همدان برای آغاز سالتحصیلی آینده دانست و افزود: با جدیت در تلاش برای مدیریت موضوع هستیم.

وی تاکید کرد: با توجه به نیروی انسانی موجود برای پوشش کامل کلاس‌های درسی در مدارس استان، کمبود نیروی انسانی باید به طرق مختلف و قانونی تامین شود.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان تصریح کرد: نظارت و پیگیری جدی درباره ثبت نام دانش آموزان در مدارس و روند تحویل کتاب به دانش آموزان باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد تا هیچ دانش آموز محروم از تحصیل در مدارس نداشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان ایجاد فضایی آرام و شاد برای شروع سال تحصیلی ۱۴۰۱ را از مهمترین برنامه‌های پروژه مهر دانست و تصریح کرد: اقدامات مؤثری صورت پذیرد تا نقش و خاطره این روز به یادماندنی در خاطر دانش آموزان ماندگار بماند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار