فرماندار جعفرآباد از ثبت‌نام 400 نفر از اهالی این شهرستان برای طرح ملی مسکن خبرداد و گفت: با ایجاد واحدهای مسکونی جعفریه، نیاز این شهرستان به درمانگاه افزایش خواهد یافت.
کد خبر: ۱۰۵۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵ 25 July 2022

به گزارش تابناک قم، ذبیح الله عبداللهی امروز در جلسه بررسی اراضی‌ جعفرآباد که در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه حدود 400 نفر در طرح مسکن ملی ثبت نام کرده‌اند، مطرح کرد: آستان مقدس حضرت معصومه(س) سه قطعه زمین دیگر در این منطقه دارد که توافقات لازم برای استفاده از یکی از این زمین‌ها به مساحت 8.3 هکتار برای طرح مسکن ملی درحال انجام است.

فرماندار جعفرآباد با بیان اینکه حدود یک سال و نیم است که مرکز درمانی جعفرآباد تعطیل شده است، خاطرنشان کرد: اگر واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در این منطقه احداث شود، نیاز به این مرکز درمانی افزایش پیدا می‌کند. 

همچنین هادی محمودنژاد معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به اینکه آستان مقدس نسبت به شهرستان‌های دارای املاک موقوفه عنایت ویژه‌ای دارد، تصریح کرد: تلاش آستان بر این است که درمانگاه جعفرآباد به دانشگاه علوم پزشکی واگذار شود تا مردم بتوانند از خدمات دولتی استفاده کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار