مدیرکل راه و شهرسازی استان قم وی با بیان اینکه معادل موقوفات اختصاص یافته از سوی آستان به طرح مسکن ملی زمین‌های دیگری در استان برای حرم درنظر گرفته شده است، گفت: امکان احداث 500 واحد در طرح اقدام ملی مسکن جعفرآباد وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۵۸۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵ 25 July 2022

به گزارش تابناک قم، محمد صادقی در جلسه بررسی وضعیت اراضی جعفرآباد که در سالن محراب حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهار کرد: زمین‌هایی که منابع طبیعی به آستان مقدس به عنوان معاوض زمین‌های موقوفه جعفرآباد پیشنهاد داده است در مسیر طرح توسعه شهر به سمت کهک قرار دارد و این امکان وجود دارد که چندین سال آینده مشکلاتی به وجود آید.

وی با اشاره به اینکه درخواست ما از منابع طبیعی این است که زمین دیگری را به آستان پیشنهاد دهد، مطرح کرد: تنها هدف راه و شهرسازی جلوگیری از بروز مشکلات در آینده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از اختصاص زمین‌های آستان در جعفریه به طرح اقدام ملی مسکن اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته درنظر داریم معادل این زمین‌ها را در منطقه پردیسان به آستان مقدس واگذار کنیم.

وی با اشاره به اینکه در زمین آستان امکان احداث 500 واحد وجود دارد، مطرح کرد: تعداد افرادی که از این منطقه واجد شرایط برای طرح اقدام ملی مسکن هستند کم‌تر از تعداد واحدهای احداثی است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار