استاندار همدان گفت: غیر از اسدآباد و تویسرکان، رنگ‌بندی کرونایی تمام شهرهای استان زرد است.
کد خبر: ۱۰۵۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷ 23 July 2022

استاندار همدان گفت: غیر از اسدآباد و تویسرکان، رنگ‌بندی کرونایی تمام شهرهای استان زرد است.

به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، گفت: نشست مشترکی با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، پدافند زیستی، دستگاه‌های امنیتی و انتظامی با هیات‌های مذهبی برگزار و مسائل لازم در زمینه‌های اجتماعی، امنیتی، مذهبی، ارائه شود.

وی ادامه داد: با توجه به رشد روز افزون آمار مبتلایان به کرونا، باید در نشست با هیات‌های مذهبی در زمینه نحوه برگزاری مراسم، فضای پیش‌بینی‌شده برای برگزاری مراسم محرم و رعایت نکات بهداشتی در جهت پیشگیری از شیوع کرونا، بحث و تبادل نظر شود.

قاسمی فرزاد اشاره کرد:  اداره کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان، اماکن خود را در اختیار هیات‌های مذهبی برای برگزاری آیین‌های مذهبی محرم قرار دهند.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی استفاده از ماسک در هیات‌های مذهبی، تزریق واکسن یادآور بعد از گذشت ۶ ماه از آخرین زمان تزریق واکسن، ضروری است، افزود: طرح شهید سلیمانی شامل غربالگری و پیشگیری با همراهی سپاه و نیروی مقاومت بسیج اجرا می‌شود.

استاندار همدان اشاره کرد:  طبق تاکید رییس جمهوری باید تدابیر لازم برای بازگشایی مدارس و دانشگاه در موعد مقرر اتخاذ شود.

وی تاکید کرد:  آموزش و پرورش نسبت به تکمیل و نصب سیستم تهویه در مدارس استان اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه رنگ‌بندی کروناییِ هشت شهرستان استان زرد است، بیان کرد: باید از ۷۰ درصد ظرفیت اماکن تفریحی، فرهنگی، ورزشی و غذاخوری‌ها استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار