معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی خبر داد؛
معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم امروز خبر از اعزام حدود 6 هزار مبلغ از قم به مناطق مختلف کشور خبرداد.
کد خبر: ۱۰۵۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰ 20 July 2022

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام روستا آزاد، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم در نشست خبری تشریح اعزام مبلغان ماه محرم و برنامه های دفتر تبلیغات اسلامی در ایام جاری ضمن تبریک میلاد با سعادت امام موسی کاظم (ع) گفت: در ماه محرم حدود 9 هزارنفر مبلغ از سوی دفتر تبلیغات به نقاط مختلف کشور اعزام خواهند شد که حدود 6 هزار نفر آن ها از قم خواهند بود.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی قم خبر از تهیه سه ره توشه برای مبلغان داد و گفت: سه ره توشه اصلی و عمومی برای مبلغان در نظر گرفته شده که دسته اول شامل مباحث جهاد تبیین، دسته دوم ویژه خانواده که توسط مبلغین خواهر و متخصصان امر خانواده تهیه شده و دسته آخر ویژه مناطق مشترک و مرزی می باشد که این ره توشه ها در سایت balagh.ir قابل دسترسی مبلغین محترم می باشد.

وی همچنین از برگزاری سلسله نشست های راویان مکتب حسینی با محوریت جهاد تبیین و با حضور اساتید حوزوی و متخصص، از یکم الی پنجم مرداد ماه در محل سالن همایش های غدیر خبر داد.

اعزام 6 هزار مبلغ از دفتر تبلیغات اسلامی قم در محرم

از مزایای شرکت در این نشست ها می توان به «گواهی پایان دوره» و «هزینه ایاب و ذهاب» (مشروط به ثبت نام و حضور در نشست ها) اشاره کرد.

گفتنی است بعد از پایان هر نشست، مسابقه ای از محتوای آن برگزار و در پایان نشست ها به ۲۰ نفر از شرکت کنندگان که رتبه قبولی در مسابقه را کسب کرده اند جوایزی اهدا خواهد شد .

علاقمندان جهت ثبت نام می توانند از تاریخ ۲۵ تیر تا ۲۹ تیرماه ۱۴۰۱ از طریق مراجعه به تارنمای مرکز آموزش های کاربردی به نشانی  el.balagh.ir اقدام نمایند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار