دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان : خودرو‌هایی که در ساعات پایانی شب با حرکات نامتعارف اقدام به سلب آسایش عمومی می‌نمایند به مدت طولانی توقیف خواهد شد و در پارکینگ نگهداری می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۵۶۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸ 14 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: بیش از ۶ ماه است که طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در استان، به همت نیروی انتظامی برقرار است و این طرح با توجه به تقاضای مردم، جهت استمرار آن به یک برنامه تبدیل شده است.
ملک حسینی افزود: به همین خاطر امشب (شب گذشته) با برنامه ریزی انجام شده در ساعات پایانی شب، چشمان بیدار نیروی انتظامی، امنیت پایداری که حق مردم و مطالبه عمومی هست، به ارمغان خواهند آورد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در خصوص نکات مهم و مورد نظر طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اظهار داشت: خودرو‌هایی که در ساعات پایانی شب با حرکات نامتعارف اقدام به سلب آسایش عمومی می‌نمایند به مدت طولانی توقیف خواهد شد و در پارکینگ نگهداری می‌شوند.
مدعی‌العموم مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: افرادی که در این ساعت باعث سلب آسایش مردم می‌شوند به اتهام اخلال در نظم و آسایش عمومی بازداشت خواهند شد.
ملک حسینی بیان داشت: خواهش من از مردم عزیز این است که این، امنیت پایداری که امروز نتیجه خون شهداء و زحمات شبانه‌روزی سربازان شان در نیروی انتظامی هست، قدر بدانند و با انجام حرکت‌های نامتعارف که باعث آزار مردم می‌شوند، خودداری بکنند.
سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان تصریح کرد خط قرمز دستگاه قضا و نیروی انتظامی همانطور که قبلاً نیز بیان و تأکید شده، امنیت مردم است و این امنیت به برکت خون شهدا حاصل شده، همه ما به عنوان سربازان و خادمان مردم از این امنیت دفاع خواهیم کرد.


در ادامه سرهنگ حمیدرضا اکبری جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مصاحبه در سخنانی در خصوص انجام طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، در راستای برخورد با خودرو‌های متخلفی که اقدام به انجام حرکات نمایشی و نامتعارف می‌کنند و در ساعات پایانی شب، برای مردم شریف شهرستان مزاحمت ایجاد می‌نمایند در سطح شهر انجام می‌دهند انجام می‌شود.


وی افزود: به اتفاق همکاران در پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌ها و دادستان محترم که حضور دارند این طرح شروع شده و با این پدیده که برای مردم مزاحمت ایجاد می‌نمایند برخورد می‌کنیم. جانشین فرماندهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این برنامه با هماهنگی مقام محترم قضایی جزء برنامه‌های فراجا بوده و از ابتدایی تشکیل فراجا در سطح کشور وجود داشته و در استان، با همت دستگاه قضایی و نیروی انتظامی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از دی‌ماه سال گذشته با هماهنگی و حضور میدانی دستگاه قضایی و فراجا با جدیت بیشتری نسبت به گذشته این طرح را شروع کردیم، و این روند ادامه پیدا خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار