بازدید وزیر کشور و هیات همراه از ساحل دریای خزر
وزیر کشور عصر امروز در نخستین برنامه از سفر به گیلان با همراهی استاندار، معاونان وزارت کشور و جمعی از مسئولان استانی از ساحل مروارید خزر در رشت بازدید کرد
کد خبر: ۱۰۵۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳ 12 July 2022

به گزارش تابناک گیلان؛ احمد وحیدی در این بازدید با بررسی روند اجرای طرح‌های سالم سازی دریا و ارائه خدمات به مردم، برضرورت ایجاد محیطی امن همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی وپرنشاط برای ایجاد آرامش مسافران وگردشگران و حفظ مسائل زیست محیطی در اجرای این طرح‌ها تاکید کرد.
وی روند خدمات رسانی به مسافران درطرح‌های سالم سازی دریا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت این رضایتمندی حاصل تلاش همه دستگاه‌ها به ویژه نیرو‌های امدادی وخدمات رسان و ناجیان غریق است.
وزیر کشور درادامه با اشاره به وضعیت پسماند استان‌های شمالی و ضرورت توجه ویژه مسولان به این معضل گفت: گروه‌های مختلفی در سطح ملی، موضوع پسماند گیلان را ارزیابی کردند و اقداماتی درحال انجام است تا وعده‌های داده شده به مردم عملیاتی شود.
احمد وحیدی گفت: برای پوشش کامل زباله‌های انباشت شده در سراوان وبازگشت این منطقه به پوشش‌های گیاهی، راه‌اندازی بخش‌های جدید جداسازی زباله و تبدیل به کمپوست ودفن بهداشتی در دست اقدام است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار