رانندگان متخلف هفت شهرستان شرق استان تهران در یکسال گذشته بیش از 133 میلیارد ریال جریمه شدند.
کد خبر: ۱۰۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ 04 October 2015
فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: باهدف جلوگیری از تخلف رانندگان وکاهش خسارات جانی ومالی در دوازده ماه گذشته بیش از 719 هزار و 199 برگ جریمه صادر و اعمال قانون شد.
سرهنگ علیرضاهمیانی با بیان اینکه راهور شرق استان تهران امسال موفق به کسب رتبه نخست کاهش تصادفات در کل کشورشده است افزود: با این وجود تعداد تصادفات منجر به فوت 152 فقره بود ، تصادفات جرحی حدود چهار هزار مورد و بیش از دو هزار و 900 فقره تصادف خسارتی نیز در یک سال گذشته رخ داد.
وی افزود: همچنین در این مدت 14 هزار و 215 موتورسیکلت متخلف و حدود ده هزار خودروی متعلق به رانندگان بی توجه به قوانین ومقررات راهنمایی و رانندگی نیز توقیف شدند.
سرهنگ همیانی درحالی از پلاک دار شدن 12 هزار و 500 خودرو در شهرستانهای شر ق استان تهران خبر داد که پیش از استقرار ناجا در شرق استان ،صاحبان این خودروها مجبور بودند برای گرفتن پلاک جدید به پایتخت مراجعه کنند.
فرمانده پلیس راهور شرق استان تهران در ادامه گفت : در دوازده ماه گذشته 16 هزار و 500 گواهینامه پایه سوم ، 230 گواهینامه پایه دوم و تعداد 1300 گواهینامه موتور سیکلت صادر شد.
وی افزود: در همین مدت 26 هزار گواهینامه تعویض و بیش از چهار هزار و 500 گواهینامه المثنی نیز صادر شد.
دماوند ، فیروزکوه ، پردیس ، پاکدشت ، قرچک ، پیشوا و ورامین هفت شهرستان شرق استان تهران هستند.
در مجموع بیش از دومیلیون نفر در این شهرستان ها ساکن هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار