توانمندی ها و جاذبه های فرهنگی و گردشگری روستاییان استان اردبیل در دومین همایش ملی روز روستا و نخستین نمایشگاه توانمندی های روستائیان در عرصه اقتصاد مقاومتی در نمایشگاه بین المللی تهران به نمایش گذاشته می شود.
کد خبر: ۱۰۵۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷ 03 October 2015

به گزارش ایرنا، در نخستین نمایشگاه توانمندی های روستاییان غرفه ای به مساحت 120 متر مربع برای نمایش توانمندی های روستاییان اردبیل اختصاص یافته است.

تصاویر جاذبه های گردشگری و روستاهای هدف گردشگری استان ، جاذبه های فرهنگی از جمله آداب و رسوم و البسه محلی اقوام اردبیل ، صنایع دستی و فرهنگ اقوام مختلف این استان از جمله عشایر شاهسون و تات خلخال در غرفه ای به مساحت 30 مترمریع معرفی و در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار می گیرد.
علاوه بر توزیع اقلام تبلیغاتی ، بروشور جاذبه های گردشگری استان ، سوغاتی و تولیدات محلی روستاهای این استان از جمله حلوا سیاه ، عسل و تولیدات کشاورزی روستاییان در غرفه این نمایشگاه توزیع و معرفی خواهد شد.
همچنین محصولات صنایع دستی روستاییان استان شامل گلیم ، ورنی ، ظروف مسی ، جوراب و شال بافی و جاجیم با هدف آشنایی بازدیدکنندگان با ظرفیت ها ، قابلیت ها و توانمندی های روستاییان استان در غرفه اختصاص یافته به این اداره کل عرضه می شود.
این نمایشگاه متشکل از 31 غرفه از 14 تا 17 مهر با هدف تبیین و معرفی توانمندی های روستاییان و عشایر در عرصه تولید و ایفای نقش آفرینی در عرصه تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار