مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: پیش ثبت نام دانش آموزان هفتم به صورت الکترونیکی در ۱۴ دبیرستان دوره اول متوسطه نواحی یک و دو همدان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۴۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱ 10 June 2022
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: پیش ثبت نام دانش آموزان هفتم به صورت الکترونیکی در ۱۴ دبیرستان دوره اول متوسطه نواحی یک و دو همدان آغاز شد.

به گزارش تابناک همدان، محمود نقوی گفت: به منظور پوشش کامل تحصیلی دانش آموزان، تدابیر لازم و به موقع در زمینه ثبت نام اندیشیده شده تا خانواده‌ها بتوانند در کمترین زمان و بدون دغدغه در دبیرستان مورد نظر خود با رعایت ضوابط و مقررات ثبت نام کنند.

وی افزود: وجود ظرفیت محدود ثبت نام در برخی دبیرستان‌های دوره اول متوسطه نواحی یک و دو همدان و نیز تقاضای بالای ثبت نام در این مدارس در راستای رفاه حال خانواده‌ها و جلوگیری از ازدحام در فصل ثبت نام در این مدارس، در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ ثبت نام این مدارس به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: پیش ثبت نام تعدادی از مدارس دوره اول از طریق سامانه Reg.hedu.ir انجام می‌شود که اولیای دانش آموزان متقاضی این مدارس با مراجعه به سامانه نسبت به ثبت اطلاعات و بارگذاری مستندات بر اساس محدوده جغرافیایی تعریف شده در سامانه، مدرسه مورد نظر خود را انتخاب و اقدام کنند.

نقوی ادامه داد: پیش ثبت‌نام مدارس دوره اول از ۱۲ تا ۲۰ خرداد از طریق این سامانه انجام می‌شود و زمان مراجعه حضوری و ثبت نام قطعی پایه هفتم از تاریخ ۱ تا ۲۰ تیر ماه است که توسط آموزشگاه‌ها به اولیای متقاضی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان مدارس مجری این طرح را در ناحیه یک، مدارس پسرانه شهید صیاد شیرازی، شهید نواب صفوی، شهدای دانش آموز، خلیج فارس، شهید اصیلی ۱ اعلام کرد و گفت: در این ناحیه مدرسه‌های دخترانه فروغ، حضرت فاطمه (س) مجری این طرح هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در پایان به مدارس ناحیه دو مجری این طرح نیز اشاره کرد و گفت: مدارس پسرانه خیام (ثابت بعد ازظهر)، فرشچیان ۱ و ۲ (چرخشی) و مدارس دخترانه ولایت، شهید بهشتی، شهید نصیری، ریحانه النبی (س) در این ناحیه، مجری این طرح خواهند بود./ مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار