مدیر حوزه های علمیه خوزستان نقش روحانیت را در نهادینه شدن ارزش های اسلامی مهم خواند و گفت:استان خوزستان نیازمند 10 هزار روحانی متعهد و فاضل برای ترویج هرچه بیشتر سبک زندگی اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۴۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 03 October 2015
حجت الاسلام مسعود بهرام پور مدیر حوزه های علمیه خوزستان جمعه شب در جشن غدیر در مصلای جمعه اندیمشک افزود:به مناسبت دهه ولایت و عید بزرگ غدیر بیش از 160 نفر مبلغ در خوزستان ملبس به لباس روحانیت شده تا در این کسوت به استمرار راه و مسیر امام علی (ع) و اهل بیت علیهم السلام کمک کنند.
وی اظهار کرد:جامعه اسلامی با وجود چنین سربازانی بستر لازم برای ظهور امام عصر (عج) را مهیا می کند.

حجت الاسلام بهرام پور افزود:امروز در جهان افرادی در قالب وهابیت ،طالبان ، داعش و امثال آنان به اسم اسلام بدترین ضربه را به اسلام وارد می کنند.

وی غدیر را روز بیان مسیر استراتژیک از سوی پیامبر (ص) برای مسلمانان ذکر کرد و گفت:آنانی که در غدیر به ولایت پشت کردند راه کج اسلام ابوسفیانی را برای جامعه باز کردند که امروز نیز نتیجه این گمراهی را می بینیم.

وی افزود: آل سعود که امروز مسبب کشتار مسلمانان و تفرقه میان امت اسلامی شده نتیجه همین گمراهی است.

بهرام پور گفت:دور شدن از ولایت و اسلام واقعی و پیروی از اسلام ابوسفیانی موجب خزیدن در دامن یهود و صهیونیسم شده و چیزی جز تباهی به همراه ندارد.

امام جمعه اندیمشک نیز با تبریک عید غدیر گفت:غدیر یک فرهنگ بالنده است که علاوه بر جهان اسلام، بشریت برای سعادت به آن نیازمند است.

حجت الاسلام نعمت اله خدامی افزود:فرهنگ غدیر یعنی فرهنگ شایسته سالاری و توجه به این فرهنگ موجب رشد ابعاد اقتصادی،فرهنگی و همه مبانی مدیریت جهانی می گردد.

در این مراسم جمعی از طلاب حوزه های علمیه امام جعفر صادق (ع) و سفیران هدایت شهرستان اندیمشک ملبس به لباس روحانیت شدند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار